Tips på filmer och serier (2023)

Pusher, I Kina käkar de hundar, Idioterna, Festen, Blinkande lyktor & Mifune är ju några danska favoriter.

Så Copenhagen Cowboy låter det som att det är något man inte ska missa.

3 gillningar

Den hade jag glömt. Fantastiskt bra!

2 gillningar

Den är så sjukt bra, avslutet är episkt.

3 gillningar

Såg halva första avsnittet av Copenhagen Cowboy och tycker den känns mest märklig. Ska fortsätta imorgon på den och se om den blir bättre.

2 gillningar

Klart weird. :slight_smile:

1 gillning

Sett klart första avsnittet av Copenhagen Cowboy och är inte mindre förvirrad, fattar nada. Ska ge den ett avsnitt till och om den inte lyfter så lägger jag ner. Första kvarten ska ju fånga tittaren, det misslyckas de totalt med här.

1 gillning

Såg klart första igår, gör som du, provar andra avsnittet också.

edit: Drar igång det nu, ger det 10 minuter. :rofl:

1 gillning

Jag gav den några chanser men har svårt att begripa varför den höjs av vissa…

Full förståelse för att man tycker Copenhagen Cowboy är märklig. Den är ju helt klart speciell.
Lite som senaste säsongen av Twin Peaks.
Antingen gillar men det eller inte.

3 gillningar

Disney!

Helt absurt roligt

Edit: du blir glad av denna serie. Skönt i dessa tider av eländesserier :slight_smile:

2 gillningar

Verkar som något jag skulle gilla, lägger på listan. :smile::+1:

1 gillning

Jag ger upp Copenhagen Cowboy då den blir för svår för mig. Sett 2 avsnitt och undrar fortfarande vad filmteamet går på för droger. :joy::joy:

4 gillningar

Haha ja, det finns mycket annat att se. :slight_smile:

1 gillning

Samma droger som mig i så fall.:joy::joy:

2 gillningar

Projektet för de kommande dagarna är att se filmerna som är nominerade till bästa film i år och som jag fortfarande inte sett. Så ikväll blir det Top Gun: Maverick för hela slanten. Jag har väldigt höga förväntningar kan jag säga.

3 gillningar

I morgon är det nytt avsnitt av händelse vid vatten. Lär se den så fort jag vaknat :grin:

Den följs.

Är du bara envis, eller tycker du verkligen den är bra?

Du är nog inte ensam :smirk:

Det är det där långsamma som är drygt tycker jag.