Tips på filmer och serier (2021)

En av mina favoritserier. Fantastiska karaktärer!

2 gillningar

Vilken tjänst har denna?

Bra serie!

Amazon Prime tror jag. Har inte det längre så kan tyvärr inte kolla upp det.

1 gillning

Amazon Prime:

1 gillning

Ger ”The White Lotus” (HBO Nordic) en chans efter att ha läst om den här i tråden tidigare.

2 gillningar

Var den ngt att ha?

Jag har fastnat efter ett avsnitt.

2 gillningar

När fasen kom det en riktig film senast? En att rekommendera som en trevlig, avslappnande film som inte kräver massa engagemang.

Inte massa snörvlande dramor och tråkiga livsöden utan en riktig popcorn-rulle. Känns som evigheter sedan man såg någon ny sådan.

Man har ju väntat på nya Top Gun länge nu…

1 gillning

Själv väntar jag på nästa Bond! Tycker faktiskt att den som kom senast var riktigt bra :+1:t3:

1 gillning

Har du sett Nobody?

2 gillningar

Ja, den kan jag också tipsa om! Riktigt bra :ok_hand:t3:

Gillar man tuffingen Jason Statham är Wrath of Man ett säkert kort.

Den var helt ok!

1 gillning

En blodigare version av Groundhoog Day :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 gillning

Tack för tips @anon29666066 , ska kolla närmare på dessa :+1:t2:

1 gillning

Jag instämmer med tidigare uttalanden gällande White Lotus på HBO. Rekommenderas! Såg precis sista avsnittet. Bra soundtrack, fint filmat kombinerat med karaktärerna och deras stories som möts på olika sätt är riktigt bra. Kul med en serie som har glimten i ögat!

1 gillning

För ett par veckor skrev @iDrewn om Suicide Squad 2016. Jag hade inte koll på den men lästa och tänkte att den ska jag de med sonen. Några dagar senare kommer sonen och säger att han vill se den…:smiley:. Ikväll såg vi den. Jag tycker den var klart sevärd även om den inte får toppoäng.

Margot Robbie gör en enastående rollprestation som Harley Quinn, Jokerns flickvän.

1 gillning

Det kommer en ny säsong av ”Kvarteret Skatan” på SVT i höst.

2 gillningar

Har inte sett den själv ännu, men ska. Får se om det är något att ha

1 gillning