Tips på filmer och serier (2021)

Riktigt bra :ok_hand:t3:

1 gillning

Gillar serien skarpt. Långsamt tempo i den men det funkar bara bra.

1 gillning

Bosch på HBO är en riktigt bra snut-serie. Ganska lågtempo men avsnitten bara flyger förbi ändå

https://se.hbonordic.com/series/bosch/536f5196-7111-4b69-a8a4-d07dd7b66e99

5 gillningar

Ja den är bra :slightly_smiling_face:
Just nu Strike Back på HBO Säsong 5 avklarad och 6 påbörjad

1 gillning

Såg ett halvt avsnitt innan jag gav upp.

Okej, vad fick dig att ge upp så snabbt?

En av de bästa serie jag sett. Konstigt att säsong 6 finns på HBO och inte Prime.

Synd även att säsong 7 blir den sista :worried:

1 gillning

Håller med, riktigt bra!
Även böckerna som serien bygger på är klart läsvärda/hörvärda.

1 gillning

Kändes som en sämre version av filmerna. Gjord för att kapitalisera på dem men saknar manus och skådespelare för att bli bra.

Klämde samtliga avsnitt på en söndag, helt okej.

Unorthodox. Serie på Netflix.

Tycker denna är grym!
Handlar lustigt nog om en pandemi och är utmärkt för att spendera tid i karantän :sunglasses:
Tråkigt nog är den svår att få tag på via legala sidor. Men jag hittade den lyckligt nog på Com Hem play med alla fem säsonger :smirk:

Börjat kolla på Defending Jacob på Appletv+. Sett första två avsnitten. Spännande.
Defending Jacob

2 gillningar

Den såg jag för länge sedan, har sett om den någon gång sedan dess. Riktigt bra, enligt mig.

Håller helt med! Kollade den 2016. Sen hade jag glömt den lite smått för var så svårt då att få tag på serien. När jag väl hittade den igen på com hem play så var karantän-veckan räddad :raised_hands:

Unorthodox på Netflix

Vet inte om någon nämt denna men bra första säsong
Upload på Prime :slightly_smiling_face:

För er med barn typ 9-6 år så är mina helt uppslukade av Heidi på Viaplay. Lite annorlunda barnserie men mycket bra :slightly_smiling_face:

Jag tror du skulle gilla Heidi på Viaplay! Heidi - Säsong 1 - Avsnitt 15 - TV-serier online - Viaplay

Precis sett klart första säsongen av ”Upload”. Inte alls lika bra som ”The Office” och ”Parks and Recreation”, som också Greg Daniels är manusförfattare till, men ibland är det skönt med en lättsam komediserie ändå.

Amazon har beställt en andra säsong.

Men värd att se?