Tidig bild på Galaxy Z Fold 5 läcker ut

Från sajten:
image

Samsung förväntas presentera deras senaste böjbara telefoner nästa månad men redan nu kan vi ha fått en bild.

I slutet av nästa månad så ser det ut att bli ett nytt Samsung Unpacked med fokus på böjbara telefoner. Men MySmartPrice har redan nu lagt ut vad som ser ut som en pressbild på kommande Galaxy Z Fold 5. Senaste rykten säger att den kommer att få ett förbättrat gångjärn vilket ser ut att stämma överens med bilden.

Bild: MySmartPrice

Tidigare generationer av den böjbara telefonen har haft lite lutning när skärmen är i stängt läge. Men enligt pressbilden ser telefonen att vara mer eller mindre rak även i stängt läge. Det nya gångjärnet ryktas även se till att vecket på skärmen blir mindre synligt.

Via: The Verge

2 gillningar

Ska bli spännande och se vad de hittat på i år men jag väntar nog till Fold 6 med att uppgradera. Omöjligt att gå tillbaka till icke-fold när man väl vant sig..

1 gillning

Får väl se när jag tar steget :slightly_smiling_face:

1 gillning

Intressant. Vad är det som du tycker är så bra? spontant känns det mest som att den är världens tyngsta och största telefon de flesta timmarna.

Gillar den smala formfaktorn när den är ihopfälld, tar jag sambons iPhone 11 och håller i handen nu känns den bara konstig. I utfällt läge ger den mig webbsidor i desktop-läge, kan räkna på jobb när jag är ute hos kund och riktigt trevlig när man konsumerar media. Vilket jag personligen gör ca 4-5h varje kväll.

Den ger mig det bästa av en telefon och en surfplatta i en enhet. iPaden jag hade tidigare, som nu vår käre Dennis har tagit över, användes kanske allt som allt 10 dagar totalt. Det här blir enklare, bara vila ut den så är paddan där. Laddad och klar :v:t3:

Samsungs gränssnitt är inte alls vad det en gång var, trodde att jag skulle ha svårt för det men inte alls!
Angående tyngden så skiljer det bara 23gram mellan Fold 4 och iPhone 14 Pro Max som jag kom ifrån, knappt märkbart.

Kan rekommendera att gå och klämma på en i närmsta butik :wink:

2 gillningar

iPhone 14 Pro Max är redan över gränsen för vad tycker är för tung mobil.