Tibber planerar ett lanseringsevent på torsdag

Från sajten:
image

Elbolaget Tibber har ett inplanerat hemligt lanseringsevent på gång nu på torsdag den 1 juni. Vad som ska lanseras är det fritt att spekulera om i nuläget…

Tibber som erbjuder rörliga timpriser och en rad smarta integrationer för det smarta hemmet avser att lansera en nyhet nu på torsdag den 1 juni. Så här skriver de på Facebook:

“Spänningen går nästan att ta på hos Tibber! Vi vill bjuda in dig till vårt egna superhemliga lanseringsevent. Sprid vidare till vänner, familj och fiender”

Vad tror du att Tibber planerar att lansera?

Källa: Tibber

Integration med Huawei's inverter? :woozy_face:

1 gillning

Haha! Nu siktar du högt.

Byter namn till Strawberry power :strawberry:

Något med hemmabatterier? Det var inte länge sedan dom gick ut med att det vore fint om folk kunde få någon slags avdrag för att skaffa sådant.

2 gillningar

Kör med en Easee laddbox inköpt av Tibber 8/21, så jag hoppas det kommer positiva nyheter om den. :electric_plug::zap::red_car::dash:

Fastpris-avtal.

Tror det blir ett enda stort antiklimax på torsdag.

Jag tror att det blir ett virtuellt kraftverk. Liknande det greenly nyss lanserat, där man går med på att variera strömuttaget för att minska den topp som blir när alla startar sin laddning av elbilar och tvättmaskiner vid just det klockslag som elen blir billig.

Greenly säljer en Zaptec Go för 4995 kr inkl montering om man går med i deras lansering.
Har Man redan en box bjuder de på månadsavgiften så länge man önskar...

Det tror jag att det är. En tjänst som matchar greenly... :grinning:

1 gillning