The Umbrella Academy

Har ni sett den ännu? Om inte så kan jag starkt rekommendera den. Sjukt positivt överraskad tre avsnitt in i serien, finns att streama på Netflix.

1 gillning

Varför lyssnar du inte på mig!

1 gillning

Jag gjorde ju det och började titta på den!

:heart::kissing_heart: men varför tar det så lång tid innan du lyssnar på mig :wink:

Har en sjuhelvetes backlog med saker att se, så lite tid, så mycket serier :frowning:

Och det är klart att säsong 2 kommer också!

Svinbra! Längtar till S2

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/umbrella-academy-kommer-for-en-sasong-tva/


image

 

Umbrella Academy, en lite mörkare variant på X-Men academy hade sin första säsong förra året. Om och när en eventuell säsong skulle komma har det spekulerats vilt i. Serien fick snabbt en stark fanbas. Netflix var snabba på att plocka upp det här och nu har de på twitter gått ut med att det kommer en säsong två.

Be.Ready. https://t.co/FW43e9iyUA

— David Castañeda (@DavidCastanedaJ) June 15, 2019

Hello.

Season 2.

Goodbye. pic.twitter.com/0P5VRQlP1j

— Umbrella Academy (@UmbrellaAcad) April 2, 2019

 

Från sajten:


Säsong 3 av The Umbrella Academy drar igång den 22 juni på Netflix.

Denna gången kommer vi följa gänget när de träffar alternativa versioner av sig själva. Versioner som verkar vara ännu mer socialt missanpassade. Om det nu är möjligt.

Har du inte sett säsong 1 och 2 så rekommenderar vi starkt att göra det.

1 gillning

Underbar serie. Ser mycket fram mot säsong 3.

Kul! Varit på väg att kolla igenom säsong ett och två i väntan på tre men det hinns nog inte med nu, bara att kasta sig in den världen igen.

Inte sett säsong två än, kanske ska göra det innan Netflix sägs upp helt då.

Från sajten:


Säsong tre av den allt mer galna Umbrella Academy är igång på Netflix.

Den här gången är det ännu mer utflippade versioner av dem själva som de får möte. Detta efter att tidslinjerna riktigt fuckat upp i tidigare säsonger.

Till Netflix.

2 gillningar

Två tredjedelar av säsong tre avklarad och nöjd än så länge. Premissen är ju rätt repetitiv (rädda världen från att gå under) men det är så flippat och märkligt att det är väldigt njutbart tycker jag.

Är bara 3 avsnitt in i första säsongen, känns intressantare än Marvels saker.
Men allt bleknar ju i jämförelse med The Boys. :stuck_out_tongue:

Från sajten:


Den kritikerrosade netflix-serien The Umbrella Academy sattes inte i en tagning. Netflix har släppt Bloopers Reel där vi får ta del av en hel del tagningar som inte gick som planerat.

Vi får se allt från glömda repliker, felsägningar och rekvisita som inte håller. Men även en hel del fjantdansande förekommer och det ser ut som att det varit ganska roligt under inspelningen av säsong 3.

Vi vet sedan tidigare att The Umbrella Academy kommer tillbaka för en fjärde och sista säsong. Vilket är en lättnad då slutet på säsong tre lämnade oss med saknade syskon och hjältar(?) utan krafter i ännu en ny tidslinje.

Family meeting, Brellies: We're going on a fourth and final adventure. ☂️🖤 pic.twitter.com/0zOYDb6Jwm

— Umbrella Academy (@UmbrellaAcad) August 25, 2022

1 gillning