The Boys på Amazon Prime Video

Från sajten:
https://teknikveckan.com/filmochserier/trailer-the-boys/


image

Amazon har lagt ut en trailer för deras kommande serie The Boys. Det är en serie där de med superkrafter inte är helylle eller rakt igenom onda utan mer korrumperade av makten de har utifrån sina krafter. Serien innehåller Karl Urban som Billy Butcher. Mannen som tillsammans med en grupp människor utan krafter ska bringa lite ordning i en värld gäckad av människor med superkrafter.

Serien har premiär 26 juli och är baserad på böckerna av Garth Ennis och Darick Robertson. Första säsongen kommer att vara på åtta avsnitt.

Via: Engadget

1 gillning

När jag såg rubriken trodde jag att det skulle vara en trailer för er podd.

1 gillning

Boys, boys, boys…

1 gillning

Riktigt bra verkar den!

1 gillning

Vår eventuella trailer skulle vara blodigare och i VR

1 gillning

Jag har inte fastnat för The Boys men däremot är ju den animerade antologin helt episk !

Från sajten:


Superhjältar brukar i regel vara snälla men så är inte fallet i serien The Boys som snart drar igång med sin nästa säsong.

Amazon har släppt en ny trailer för deras fantastiska superhjälteserie The Boys. I serien får vi följa ett gäng egoistiska och ganska ondska “superhjältar”som älskar att bli älskade av det vanliga folket. Alla av dem är dock inte onda och framförallt en slår ihop sig med ett gäng vanliga människor för att få stopp på hemskheterna.

Den tredje säsongen drar igång den tredje juni och kan avnjutas på Amazon Prime.

Nice. Jag har börjat kolla nu efter att den animerade serien tog in mig i dess universum. Ändå ett privilegium att ha nästan tre hela säsonger till mitt förfogande framöver!

Från sajten:


Den 3 juni har The Boys säsongspremiär för säsong 3. Lite uppvärmning i form av en trailer får alltid upp peppen.

Men den här trailern skiljer sig från vad vi är vana vid. Så egentligen inget nytt tilltag från The Boys där inte. Trailern anspelar till viss del på remaken av Justice League av Jack Snyder (och alla andra mastodontsuperhjältefilmer). Att allt är mörkt och tunga bastoner med färgkorrigering från apokalypsens dagar.

Trailern är så snyggt gjord att det inte skulle skada om det faktiskt var en äkta film. Men i ett annat universum kanske, ett universum där Vought, det pengatörstiga företaget‚ bakom superhjältarna faktiskt fanns.

Och vill man leva lite i det universumet är det fullt möjligt då Vought har en egen Youtubekanal, där de det senaste året lagt upp videos och nyhetsklipp. Folket bakom The Boys har även lagt upp en egen hemsida för “filmen” Dawn of The Seven. med recensioner från IMVD och Vollyhood

Dawn of the seven Vought

Men inte ens det räcker, på Voughts YouTubekanal hitter vi också två musikvideor. En med A-train och en med Starlight.

Källor?:Vought YouTubekanal och Dawn the seven hemsida

De har släppt ett av avsnitten (det bästa) för den animerade serien via YouTube.

1 gillning

Från sajten:
image

Amazon har släppt de första bilderna på de nya superhjältarna från serien The Boys kommande säsong.

Superhjältarna i The Boys är allt annat än hjältar och går under benämningen Supes. De två nya supes som kommer presenteras i säsong fyra på Amazon är inga mindre än Sister Sage som spelas av Susan Heyward och Firecracker som spelas av Valorie Curry. Erik Kripke twittrade i augusti att det här kommer vara de bästa och galnaste supes serien haft. Han fortsatte med:

Du kommer att älska dem. Och med kärlek menar jag att vara helt förskräckt och lite illamående. VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN!

Wait till you see @susanheyward & @valoriecurry in action. Horrific & hilarious & very, very dangerous. Just who #Homelander needs for #TheSeven. Now filming motherfuckers!#TheBoys #TheBoysTV @TheBoysTV @PrimeVideo @SPTV @VoughtIntl https://t.co/1Iw8fKHwFI

— Eric Kripke (@therealKripke) October 10, 2022

The Boys är en tv-serie exklusiv för Amazon Prime Video. Amazon Prime Video ingår numera i Amazon Prime abonnemanget som också ger kostnadsfria leveranser från Amazon.

Galleri

Supes The Boys
Supes The Boys

Från sajten:


Amazons spinoff från serien The Boys är ute och det ser onekligen ut som att det här kan bli en ny favorit

Serien handlar om Vought Internationals Godolkin University som är ett skola för att utbilda nästa generation av supermänniskor. Serien kommer innehålla besök från vissa av karaktärer från serien The Boys så som A-Train (Jessie T. Usher), Ashley Barrett (Colby Minifie) och Adam Bourke (P.J. Byrne).

Serien har premiär under 2023.

https://twitter.com/genv/status/1599179334270341123?s=46&t=iCy13OFvQybQZbtmLpO6yw

Källa:Youtube

1 gillning