”The Bear" förnyas med en tredje säsong

Från sajten:

Den smått fantastiska serien “The Bear” som blivit hyllad världen över kommer få en tredje säsong som kommer dyka upp någon gång under 2024.

De första 30 minuterna av första avsnittet av “The Bear” gav undertecknad stresspåslag och jag undrade vad det var för galenskap jag egentligen satt och tittade på. En intensiv karaktär som heter Carmy som tidigare jobbat på lyxrestauranger tar över en sliten restaurang och det skulle lätt kunnat bli en serie som många andra men istället tas vi på en resa där våra hjärtan brister för att nästa sekund repareras och värmas igen. När eftertexterna till det sista avsnittet rullade så tänkte undertecknad bara på en sak – jag vill ha mer av svordomarna, stressen och kaoset.

En säsong två kom och det var nog ingen som trodde att de skulle kunna leverera en lika stark säsong eller för den delen en ännu bättre säsong än den första men så blev det. Att dessutom toppa säsongen med ett traumatiskt familjeporträtt av familjen Berzattos julmiddag får oss att förstå varför familjen är som de är. Det finns helt ärligt inte en enda karaktär som känns felcastad i “The Bear” och alla har verkligen sin plats i serien och gör ett fantastiskt jobb. Så någon gång under 2024 kommer “The Bear” tillbaka med en tredje säsong och det ska bli intressant att se om de kan toppa de två tidigare säsongerna. Har du inte sett denna fantastiska serie så går de två första säsongerna att se på Disney+ redan idag.

2 gillningar

Skönt att det är bekräftat! Klart vi behöver få se hur det går när äntligen restaurangen öppnar.

2 gillningar

Napoleon Dynamite Reaction GIF

1 gillning