Telefonhållare

Den ser vettig ut, får skaffa till MagSafe-skal bara men det är väl ett par hundralappar.
Är sladden USB-c till USB-a?

Jag har nog den kablade liggande som jag hade i bilen innan.

Klicka här

När jag köpte så va det USB-c till a. Ser fortfarande ut så på bilderna.

En Brodit…men hur fästs den egentligen?

De skruvas fast i ett fäste. Brodit har anpassade fästen till de flesta bilarna.

1 gillning

Man klämmer in fästet mellan skarvar i bilens panel, så man måste ha rätt fäste till sin bil.
Och sen köper man hållaren som passar mobilen och skruvar fast i fästet.

1 gillning

Har för mig att jag kör endast kör USB-C, var ett tag sedan jag monterade den nu.

Vill man bara ha en hållare så kan jag rekommendera den här. Fästes med tre klisterlappar
https://www.clasohlson.com/se/Telefonhallare-UNISYNK/p/38-5925

Beställt Cekell nu ifrån Amazon, blir nog bra! :+1:
Fick beställa skal ifrån annan sida för man kunde inte få ombudsleverans på de... skumt.

Men hoppas det blir bra.

Dem tror jag nog du blir nöjd med. Vi har monterat den i ventilationen men den har en liten distans ut så den går att vinkla ändå.

1 gillning


Sugkoppen var för klen, så fort jag smällde på telefonen och började köra så tippade den över.
Så får köra i ventilationsgallret i alla fall. :roll_eyes:

1 gillning

Har man inte komradio i radiobilar? :rofl::rofl:

Det är ju du som är radiobil!

liangelo ball sport GIF by Ball in the Family

1 gillning

Aldrig kört med sugkoppen. Hur är materialet där du fäste den?
Och är du nöjd med den annars?

Lite störigt att sätta den vid ventilationen speciellt nu när det är varmt. Tror det kommer funka där men känns som att man förstör typ. :upside_down_face:
Lite plastig men gott med MagSafe, får dock hålla i fästet när jag tar bort telefonen för annars åker hela fästet med.

1 gillning