Har 2 bredband på tele 2 som har slutat fungera sedan i fredags kväll /typiskt efter deras öppettider för support.
Tele 2 för privatkunder har supporttid idag men dom vill inte hjälpa mig pga är företagskund.
Jag betalar mycket mer än privatkund men prioriteras bort…
Samtidigt så skulle man tycka att dom borde ha service dygnet runt pga blir det fel så hänger det på deras drift.
Comhem var bättre. Supporten var öppet sent på kvällar och helger.
har vi inte fastslagit att vi alla ska ha Telia?
Japp, det är verkligen skitbra öppettider där.
Trodde han var mobilkung men han kanske är bredbandskung också.
Telenor är det som gäller.
Tröttmössa här. Missade det stog bredband.
Då är det ju heltsjukt de inte har kundtjänst på helger
Kan titta/lösa bredband också!
Jag tycker det låter mera som att du ska göra en felanmälan. Sen har väl de flesta ingen företagssupport på helgerna då de flesta företag är stängda.
De tar ju ingen hänsyn till om man använder företags abonnemanget privat på helgerna.
aldrig man använder jobbets resurser utanför arbetstider…
Som egen företagare så får man själv styra vilka tider man vill jobba. Det kan bli kurser på helger också så man är beroende att bredbandet fungerar hela tiden. Tur att man har Telias mobilt bredband att klara sig med.
jobbar du på tele2?
Nej, så kan tyvärr inte hjälpa dig.
Startat om modemet?
ominstallera routern!
Det har jag gjort.
På vilket sätt? jag kommer inte ens åt IP adressen.
Du trycker på knappen för fabriksåterställning.
oj förlåt. ironin lös inte igenom
Lika viktigt med som med
i inläggen.