Teknikveckans julkalender 2023 – nu är vi i gång

Även jag hämtade ut ett överraskande stort paket från Gandalf idag!

12 gillningar

Vad kul! Mycket nöje i sommar när pollenhelvetet kommer!

1 gillning

Har inte kommit något än, men så fort det dyker upp i GBG så kommer bild :smiley:

1 gillning

Jag hann aldrig kolla dragningen , men utgår från att jag inte vann något. Även om jag verkligen ville ha några luckor. :sunglasses:
Tack ändå för en fantastisk julkalender och forum community.

4 gillningar

Alla som har vunnit har fått ett mail :slight_smile:

2 gillningar

Igår fick sambon första delen av vinsten. Har sagt till henne att hon får svänga förbi @Hakan_Ander för produkttest :smiley:

5 gillningar

Inte på helgen hoppas jag. Då är det körförbud kan jag säga redan nu.:sweat_smile::joy:

Idag dök första halvan av min vinst upp! :partying_face::partying_face:

7 gillningar

Efter att PostNord klantat till sig med leverans så kom grejerna till slut idag. Tack och bock!

12 gillningar

Andra paketet uthämtat. Sicken drömvinst :heart::heart::heart:

14 gillningar

Sa han som inga kameror hade i förväg. :joy::joy:

Grattis.

1 gillning

Grymt paket det där. :slight_smile:

1 gillning

Hahaha har ju full täckning hemma. Det här var ju sambons vinst så nu blir det till att pynta lägenheten i GBG :smiley:

1 gillning

Ja, riktigt riktigt bra

Hej på er!
Jag blev jätteglad när ett Mail från Mattias Severyd dök in strax efter jul och berättade att jag vunnit lottningen av lucka 11 (hörlurar från Jabra).
Men har ni någon aning om hur lång tid det tar innan man får dem? Jag har fortfarande inte hört något från Jabra om något paket.

@Sevis har du koll?

Hej, vi ber om ursäkt för detta! Vi kontaktar PR byrån som ska skicka dem till er.

Återkommer så fort vi hört av dem!

Klockren mening. :joy::joy:

Ingen skugga faller på er, så ingen anledning till ursäkten. Men stort tack för att ni kollar.

Hej, produkterna ska komma inom några dagar till er.