Teknikveckan tar över 99.se

Jo med valfri Podcast app

@katho @chrme109 @Cribe https://www.bjoremanmelin.se/ Dyker upp i deras RSS Feed: Björeman // Melin 21:00 ikväll

Vi spelar in på tisdagar 21:00 och då sänder vi live på Skickar dig vidare.... Sen brukar avsnitten komma ut på torsdag-fredag samma vecka i vårt flöde. Podden finns i iTunes, Overcast, Pocket casts med flera för den som vill lyssna.

Mer info finns på https://www.bjoremanmelin.se för den som är intresserad. Nu ska jag inte besudla den här tråden med mer reklam för oss.

När i poddavsnittet får man höra @Idalin ? :slight_smile:

Jag var med i hela avsnittet faktiskt. Eller ja, minus lite i början då jag inte hörde nått pga teknikstrul.

Borde verkligen skaffa mig en ny podd att gästa mest jämt, det är så KUL!

8 gillningar

@joacim vadå London Gentlemens Club i början på podden :joy::rofl:

1 gillning

Vi kör nästa tisdag igen. Bara att vara med då också - vi kan behöva lite nytt blod efter nästan 170 avsnitt. :smiley:

1 gillning

Bra avsnitt och då har jag lyssnat på alla(!) :grinning:
Tror inte @joacim gäspade alls. :grin:
Härligt att höra @idalin igen. :hugs:

2 gillningar

När @Idalin är med får man vara på tårna.

3 gillningar

Trevligt.

2 gillningar

Snyggt!
Den bokmärker och länkar jag direkt!

Tack.

Avsnittet kommer släppas ikväll för övrigt för de som vill lyssna.

Grymt!

Har egentligen aldrig följt 99 sedan innan men vore ju tråkigt om ett så anrikt ställe läggs ner.
Kommer samma skribenter att vara kvar eller är det ni Teknikveckan-folk som kommer börja skriva?

Avsnitt 168: Björeman // Melin // Idalin. Avsnitt 168: Björeman // Melin // Idalin

3 gillningar

Fan så götte! :smile: Då kanske ni kan flytta allt till en bättre forummjukvara?

:grimacing:

Lyssnade igår trevligt avsnitt

1 gillning

Med hjälp av Archive Team ligger mycket av 99.se sparat. Kikade på Wayback Machine nyligen, och tror inte att den senaste kopian av 99.se är tillfört Internet Archive. Det gör sig om ~300GB, boten som laddade ner följde en hel del externa länkar.

1 gillning

Ska 99 ligga på 99.se som ett forum som man kan skriva på eller bara läsa? Många av oss medlemmar från 99 finns på Teknikveckan nu. Om det blir som ett forum måste man skapa ett nytt konto och grejer då? Kanske står i denna tråd dock. Var lite lat och skummade igenom tråden lite snabbt!