Teknikveckan Podcast: Var är notiserna?

Från sajten:
image

Teknikveckans maraton fortsätter och här kommer i vanlig ordning torsdagsavsnittet.

I dagens avsnitt reder vi ut vem som har rätt om 120Hz på nya iPhonen. Vi pratar också om avsaknaden av notiser i Safari, att IKEA kommer med gaming-tillbehör, iOS 15 och att Amazon Prime har kommit till Sverige.

SÅ LYSSNAR DU

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni möjliggör vårt arbete!
Med Teknikveckan+ får du en reklamfri upplevelse samt ta del av de längre helgavsnitten som gästas av personer vi ser upp till i teknikvärlden och undervisar oss i deras specifika område.

Nu är Patreon tillgänglig i Svenska kronor.

För att lyssna på helgavsnitten behöver du registrera dig som Teknikveckan+ på Patreon.

Teknikveck­an hittar du på Acast, Spo­ti­fy, Apple Pod­cast­er, Google Pod­cast med flera ställen.

FÖLJ OSS

Du kan också följa oss på sociala plattformar:

Stort tack!

Med vänliga hälsningar
Peter, Thor och såklart, ljudtekniker Dennis Klarin.

Stolt ägare av mac.com :heart_eyes:

1 gillning

Det blev dubbelhjärta på det!

1 gillning

Handlar det om iCloud så har jag också en med @mac.com men med mitt gamla efternamn så den adressen används tyvärr inte längre. :neutral_face:

1 gillning

29:-

Det är gratis frakt på allt över 229:- om det levereras av Amazon. Och det är ju sällan jag köper något därifrån under det beloppet. Så för mig känns inte Prime värt för mig som har Video för 29:-

Kör lite livekommentering. :joy::joy:

heheh älskar det!