Teknikveckan Podcast: Går det spåra Bumblebee?

Från sajten:
image

Helgens Teknikveckan-avsnitt är här! Exklusivt för alla som är medlemmar i Teknikveckan+.

I veckans helgavsnitt går vi in på de viktiga och stora frågorna – 80-talets barnprogram! Vi får också reda på hur vi kan spåra våra familjemedlemmar med AirTags, medans det verkar svårare med arbetskamrater.

För att lyssna på helgavsnitten behöver du registrera dig som Teknikveckan+ på Patreon.

SÅ LYSSNAR DU

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni möjliggör vårt arbete!
Med Teknikveckan+ får du en reklamfri upplevelse samt ta del av de längre helgavsnitten som gästas av personer vi ser upp till i teknikvärlden och undervisar oss i deras specifika område.

Nu är Patreon tillgänglig i Svenska kronor. Bara logga in på Patreon så bör du få upp en ruta om du vill ändra valuta. Genom att göra detta kommer avgifterna för valutapåslag minska!

Teknikveck­an hittar du på Acast, Spo­ti­fy, Apple Pod­cast­er, Google Pod­cast med flera ställen.

FÖLJ OSS

Du kan också följa oss på sociala plattformar:

Stort tack!

Med vänliga hälsningar
Peter, Thor och såklart, ljudtekniker Dennis Klarin.

1 gillning

Bra avsnitt! Intressant debatt om AirTags, bra att ni låter varandra prata klart trots att ni tycker olika.
Själv är jag mer åt Thors håll. :wink:

2 gillningar

Fint att du tycker det, där får jag nog ge @Thor en eloge för han är sååå mycket bättre på mig att lyssna och inte avbryta.

3 gillningar

Han ska väl vara en bra lyssnare, eller? :joy::joy:

3 gillningar

Ahh, ja så klart, då får han poängavdrag för det ingår i hans uppdrag!

3 gillningar

Vem har sagt att jag lyssnar :laughing:

4 gillningar

Sen hjälper det såklart med en fantastisk klippare som kan plocka bort när dessa bägge pratar i munnen som värst på varandra! :joy:

4 gillningar

Haha, ja ibland undrar man! För mina ord är ju så kloka så att det kan ju inte vara så att man bara inte håller med, utan att det helt enkelt kokar ner till att den andra “inte lyssnar”!

Det är ofta man tror att det man själv har att säga är viktigare än vad den andra personen ska säga, som Dumbledore sa. :slight_smile:

1 gillning