Teknikveckan Podcast: Apples event om strömmar och krossade drömmar

Från sajten:
image

Apple har hållit låda så Teknikveckan passade på att göra detsamma – håll till godo.

Äntligen var det dags för Apples event California Streaming. Följ med under hela eventet med kommentatorspår från några av de skarpaste knivarna i lådan när det kommer till tekniksverige.

Vi ställer oss också frågan om det går att överdosera i The Mama and The Papas? Nej.

SÅ LYSSNAR DU

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni möjliggör vårt arbete!
Med Teknikveckan+ får du en reklamfri upplevelse samt ta del av de längre helgavsnitten som gästas av personer vi ser upp till i teknikvärlden och undervisar oss i deras specifika område.

Nu är Patreon tillgänglig i Svenska kronor.

För att lyssna på helgavsnitten behöver du registrera dig som Teknikveckan+ på Patreon.

Teknikveck­an hittar du på Acast, Spo­ti­fy, Apple Pod­cast­er, Google Pod­cast med flera ställen.

FÖLJ OSS

Du kan också följa oss på sociala plattformar:

Stort tack!

Med vänliga hälsningar
Peter, Thor och såklart, ljudtekniker Dennis Klarin.

3 gillningar

Jag lyssnar just nu och tar gärna en putsduk @Esse

Hur är det med färgseendet? :wink:
Tar gärna en putsduk.

Gillar er livekommentering. Såklart ännu bättre när man inte såg eventet. Bra jobbat…:clap::clap::clap:

Tackar! Vill du också ha en putsduk? :slight_smile:

Jag har precis slarvat bort min bästa putsduk. :pleading_face:

Jaaaa…:pray::sweat_smile:

Jag vill ha putsduk :smiley:

Putsduk? Gratis? :laughing:

Nej, man får skicka sin HomePod till @Esse så får man en putsduk i utbyte.

Haha

Du verkar inte vara någon poddlyssnare du!

Typiskt 1 ifrån?

Nej :slight_smile: @Randomdude räknas inte :slight_smile:

Nu missade jag säkert också, men om jag skulle vilja köpa en, har du någon bra länk vad det är för någon? För den funkar till tv också eller?

Esch, fixar en till dig också!

1 gillning

Wohoo
Tack för en grym podd också

Alla som är utlovad putsduk-mojäng behöver maila era adresser, telefonnimmer och epost-adresser till [email protected] :slight_smile:

Mina uppgifter ligger väl redan i Postnord-appen. :joy:

heheh :slight_smile: