Teknikveckan med Macradion: Verkligheten är en fluga

Eller Apple, OnePlus, Huawei osv. Små, små skillnader varje år men aldrig något riktigt spännande som skapar lite puls =)

2 gillningar

Tror även Apples ryktade event i mars kan bli en gäspning. :nerd_face:

2 gillningar

Det lär ju inte hindra gänget™ att orda om det ett bra tag dock :wink:

2 gillningar

Det kommer det absolut inte! Det ska ältas till förbannelse!

1 gillning

Okej, jag förstår din synvinkel :slightly_smiling_face:
Kan på ett sätt hålla med men för de som sitter på en äldre mobil är det mumma just nu. Aldrig förr har mobiler varit så lika och typ fulländade från flertalet tillverkare.
Men det kanske bara är jag som då undrar varför inslaget var med då det lite tramsades bort och det inte blev en diskussion kring produkter som just nu sätter ribban.

Nja det som visades på eventet är en preview vad Apple kommer med 2023 :wink:

Blir den vita utan plus

1 gillning

Nice :slightly_smiling_face:

1 gillning

Kan man bli mer kränkt :man_facepalming: Slappna av lite

Håller med, varför togs det ens upp när 2 av deltagarna flammsar.
Vill jag lyssna på flams pod så finns det andra.

1 gillning

Därför att @pao inte gillar när någon dissar/inte tar på allvar hans favoritmärke.
Om han hade varit en regelbunden lyssnare så skulle han veta att både Teknikveckan och Macradion dissar alla märken inklusive Apple om det är något som är negativt.

Det handlar inte om det. Utan att istället för att diskutera eller för den delen dissa Vision booster, fisknät eller varför 108 megapixlar faktiskt är användbart så diskuteras vilket företag som fuskade med månbilder och annat oväsentligt. Därav mina kommentarer :slightly_smiling_face:

Det handlar verkligen om det. Hade du varit en regelbunden lyssnare hade du inte behövt kommentera utan vetat att nivån på diskussionerna kan vara lättsamma.

Varför blir folk ofta “patriotiska” när det snackas lurar? Det är ju för fan bara en telefon. :joy::joy::joy:

1 gillning

Men min är bäst!

4 gillningar

Det är klart, när du väl bestämt dig. :joy::joy:

2 gillningar

Därför att bilar och andra prylar är där ingen som direkt bryr sig om så det är sista chansen att gnabbas lite :wink:

Nu har jag bara lyssnat på två avsnitt. Men det är uppenbart Samsung inte är något intressant för dem.

1 gillning

Har hört @Marcus_Attefors prata väldigt väl om Samsung. Han dissade Apple TV för en Samsung-tv.

Apple-TV är sämst så det är väl inget speciellt med en sådan diss :wink:

1 gillning