Teknikveckan med Macradion: Ny teknik och gamla pengar

Från sajten:
image

Äntligen är det måndag igen och Esse, Larsson och Severyd sluter upp för att underhålla oss.

Severyd har uppdaterat skrivbordet med ännu en gammal iMac från Attefors. Vilket leder till diskussion om Apples skärmar ännu en gång – är de oslagbara? Apples anställda vill starta fackförbund, det ryktas om Sonos och Esse är i Stockholm och har provkört elbilen Xpeng P5 och ska gå på elbilsmässa. Allt detta och mycket mer får vi ta del av i veckans avsnitt.

UR AVSNITTET

SÅ LYSSNAR DU

Teknikveck­an hittar du på Acast, Spo­ti­fy, Apple Pod­cast­er, Google Pod­cast med flera ställen.

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons! Tack för att ni gör vårt arbete möjligt, vi är föreviga tacksamma.
Med Teknikveckan med Macradion+ får du tillgång till allt inom Teknikveckan, Macradion och Bubblan reklamfritt tillsammans med 25% på Lifestylestore.se och mycket annat.

Bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Stort tack!

Med vänliga hälsningar
Peter, Thor, Attefors, Severyd, Larsson och såklart ljudtekniker Dennis Klarin.

1 gillning

En fråga bara. Den där skärmen i iMac 5K är den bra eller inte. Har inte riktigt uppfattat vad ni på Teknikveckan tycker egentligen efter att pratat om den i typ alla avsnitt. :wink::nerd_face::joy::joy::joy:

Skuggland kan jag också rekommendera!
Och den nya säsongen låter lovande.

1 gillning

Du är bara avundsjuk :kissing_smiling_eyes:

1 gillning

Jag har en iMac 5K. :nerd_face:

Jag väntar på iPad 5K.

Om du har en så vet du ju varför vi pratar om den så mycket :wink:

1 gillning

Jag tycker att vi aldrig nämner iMac igen.

1 gillning

Här är klippet jag talade om med Jakob Oftebro.

2 gillningar

Hitta någon som älskar dig såsom @Zop älskar iPad :smiley:

3 gillningar

Spår med Anton Berg och Martin Johanson är nu en del av prenumerationen om man prenumererar på Skuggland.

Betalar du 49:- så har väl du hela paketet från Third Ear Studios där även Dokland och Uppgång & Fall ingår.

Just så, men så har det varit hela tiden. Nu kom även Spår med.

1 gillning