Teknikveckan frågar: vilken prenumeration skulle du aldrig säga upp?

Jadå, men är glad så länge det kostar under en Selma. :joy:

2 gillningar

Hur kan du fortsätta ha det så billigt? Vi var ju flera som blev utvisade från Argentina och andra länder och blev tvingade till Sverige och betala fullt pris :face_with_peeking_eye:

Ni kallade er inte Katho Maradona på Youtube.

2 gillningar

Rackarns rabarber.

1 gillning

Är väl Turkiet som fortfarande går att köra tror jag.

Apple One och YouTube Premium. Utan Apple Music och iCloud kan man ju sluta leva.:grin:
Och YouTube är det jag tittar mest på och även om det är lite dyrt med 279:- för ett familjeabb är det så värt det. YouTube med reklam är helt otänkbart.

1 gillning

iCloud för lagring av bilder.

Allt annat klarar jag mig utan, inklusive Spotify.

Har i långa perioder varit helt utan musik-tjänst då jag främst lyssnar på poddar numera.

1 gillning

Ngenic Tune (tyvärr då jag hör till dem som köpte den dyrare versionen och trodde jag skulle slippa månadsavgift) i och med att jag annars har en ’dum’ bergvärmepanna. Så fort jag har ett alternativ utan månadsavgift åker skiten ut!

Statliga public service-avgiften, om nu det räknas som en prenumeration, är ju ett måste.

Mobilabonnemanget behöver jag ju också såklart. Sedan var det slut på månadsavgifter för min del.

så nja, inga egentliga prenumerationer här förutom då möjligtvis Ngenic. Film och musik eller lagring har jag inget behov av och är inte så värst sugen på att prenumerera på heller.

1 gillning

Jag måste nog säga YouTube Premium. Jag har sagt upp det flera gånger, men kommer alltid tillbaka om jag gör det. Allt annat kan jag vara utan.

1 gillning

Ja nu har jag 52 årgångar av Teknikens Värld, började när jag var 12 år så det blir till det bitter end.

9 gillningar

Fello abonnemanget till telefonen samt Telia till TV. Känns som det nödvändiga.