Teknikveckan frågar: Planerar du några inköp på Black Friday?

Kolla även in Asus Ai mesh. Rätt smidig

Köpte en Epson Eco Tank färg. Bläckstråle, för x antal år sedan. Otroligt bra skrivare. Krånglar aldrig. Vill minnas att det var till BF…. :thinking: snabba textutskrifter. Snygga foton- och grafikutskrifter. Även bra foto papper på Kjell o Co egna märke, matt och blankt.

Här är planerna än så länge, om det dyker upp bra deals. Dreame A1 blir nog köpt redan i veckan är tanken. Övrigt inväntar jag tills Black Friday.

Hon har idag två mobiler:

• Samsung Galaxy J7 med 16 GB lagring
  • Redmi Note 10 med 128 GB lagring

Det är Samsungen som behöver bytas ut mot något nyare.

Man blir ju lite nyfiken på vad det är för ålder på en äldre tjej? :joy:

Då är ju hon hemma i båda så, tycke och smak :blush:

Här kommer inköpslistan till er alla!

2 gillningar

Äntligen lite rea på två produkter jag haft på bevakning:

Lightstrip bakom datorskärmen, behöver inte RGB så lite overkill men tror det blir bra.

Luftavfuktare till garaget, luftfuktigheten är hög och tror denna är en bra investering på sikt för att slippa mögel.

Blev i alla fall en pryl jag beställde, en klockradio från Amazon:
https://www.amazon.se/gp/product/B0C3YFL398/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

2 gillningar

https://www.macforum.se har tagit igång sin rea. 10% på en Mac är ju en slant att spara.

6 gillningar

Tycker det är så varje år.
Köper inget speciellt på BF, köpt lite kläder som varit på REA, men det är saker jag lika gärna hade kunnat köpa till ordinarie priser.

Är så många meningslösa reor där de sänker priset med 10%, 10 % är ju ingenting om man inte köper något dyrt och det brukar jag inte spontanköpa. Apple som har fattat att BlackFriday är först imorgon gör som vanligt och skickar med ett presentkort, får nog bli en iPad mini, vägrar att byta glasögon. :slight_smile:

Clas Ohlson var riktigt fula och körde sin kampanj på julbelysning förra veckan, så nu lagom till helgen när man upptäcker att belysningen från förra året är död så blir det att betala full pris. Däremot kan man ju fynda en party högtalare.

Har hittills köpt ett kodlås till ytterdörren (Nimly Touch Pro), en extra kyl/frys att ställa i tvättstugan (Samsung någonting, vilken sjuk djungel det är att försöka förstå vitvarumodellbeteckningarna) och en videoringklocka (Aqara Smart Doorbell G4).

Billigare än Ullared!

Funderar på ett par nya AirPods Pro mina gamla sprakerar bara när man har ANC på. Samt en trådlös Magsafeladdare för iPhonen och även för lurarna. Har funderat på laddaren länge då jag aldrig hittar någon lightning kabel här hemma. Och med nya lurar så ska jag även leta efter en USB C kabel.

Amazon och Target här i USA säljer AirPods Pro 2 för $154 och jag borde verkligen passa på. Mina AirPods Pro är från 2019 när dom släpptes och det är bara en tidsfråga innan dom pajjar. Men fast $154 är snorbilligt känns det så surt att lägga pengar för att byta ut något som fungerar helt ok. USB-C är fint och svepa för justera volym kanske är bra då och då...men ändå...

AirPod Pro 2 eller Ankarsrum?

Decide American Horror Story GIF by AHS

2 gillningar

2 eufy pan & tilt, en Ankarsrum köksmaskin och kanske blir en dewalt kap och gersåg

1 gillning

Ja, fy fan vad livet är svårt :rofl:

1 gillning