Teasertrailern för Avatar: The Way of Water är här

Från sajten:


Den 14 december är det Sverige-premiär för Avatar: The Way of the Water. Nu släpps den första riktiga trailern för äventyret.

Av allt att döma är det inte bara naturfilmsupplevelse vi kommer få uppleva i mitten av december. Det ser ut att ta riktigt hus i helvetet. Våra huvudkaraktärer är inte jättepopulära hos sina nya kompisar i vattenlandet. De hamnar därmed i mellan dem och de invaderade styrkorna från jorden.

Skådespare inkluderar Sam Worthington, Zoe Saldaña, Sigourney Weaver (Hennes karaktär verkade alltså ha överlevt trots allt), Stephen Lang och Kate Winslet.

Avatar har även fått en svensk koppling. Datorspelet Avatar: Frontiers Of Pandora utvecklas av Malmö-studion Massive Entertainment. Det släpps dock inte fören någon gång 2023/2024.


Får vi se den två dagar tidigare än alla andra i Sverige?

Ja, enligt IMDb har den premiär 14–16 december i olika länder. Många länder i Europa den 14 december.

Hmmm liknade handling fast på vatten?!

Bedrövligt att dem inte släpper trailern för en sådan här maffig film i 4k...

Ligger youtube efter och inte uppladdat klart än?

Tycker det är ofta trailers inte kommer i 4k... Får se senare om den finns i 4k när man kommer hem...

1 gillning

Music Video 3D Glasses GIF by Katy Perry

Eller i 3D.

HAHA! De där i papp, underbart

1 gillning

Och under.

1 gillning

BOOM

2 gillningar

Försökte få M1 MAX på knäna.. körde upp ett gäng 4k filmer på youtube vekar snarare vara bandbred mot internet som är problemet :joy: Behöver ofta titta på 7st eller fler 4k samtidigt..... .... ... :joy:

1 gillning

Är det bara jag som tycker allt ser animerat ut. Fast på ett lite dåligt vis. Ser inte riktigt verkligt ut. :man_shrugging:

1 gillning

Inte sett så många Avatarer IRL, men du kan ha rätt.

1 gillning

Arrested Development Mirror GIF

2 gillningar

Håller med dig, tycker inte alls de ser lika bra ut som första filmen :confused:

1 gillning

Tittade ni på den upscalade versionen nu?

Jag var inte så imponerad av Avatar så del två hoppar jag. Bara så att ni vet :slight_smile:

Har faktiskt inte sett originalfilmen. :blush:
Jag försökte en gång med stängde av efter 20 min. Brukar oftast se färdigt en film om jag startat den, även om den inte är tipptopp. Får försöka en annan gång. :man_shrugging:

Från sajten:


Den 14 december är väntan över och uppföljaren till ”Avatar” går upp på bio här i Sverige.

Med lite mindre än en månad kvar till biopremiären så har det nu släpps en sista trailer. James Cameron ska ha avslöjat att prislappen på produktionen har varit svindyr och att filmen behöver dra in 2 miljarder dollar för att gå med vinst. Biobiljetterna finns redan till förbokning här i Sverige om du vill säkra upp din plats inför premiären.

Via: Moviezine