Ta en titt på lanseringstrailern för Call of Duty: Modern Warfare II

Från sajten:


Vad som kanske får anses vara det mest efterlängtade CoD-spelet på väldigt länge är snart här och nu har vi fått en riktig actionfylld trailer för Modern Warfare II.

Infinity Ward släpper på en actionfylld “Hollywood”-trailer till sitt kommande Call of Duty: Modern Warfare II där vi bland annat kommer få möta Captain Price igen. Till alla fans glädje så kommer det inte bara bjudas på en fet multiplayer-upplevelse utan de som vill luta sig tillbaka i soffan och inte få spö online har ett ordentlig kampanj att se fram emot.

Det senaste Battlefield-spelet saknade helt en kampanj och vi är glada att gänget på Infinity Ward inte tog efter detta. Spelet släpps till PC, Xbox och PlayStation den 28 oktober.

3 gillningar

planerad sjukskrivning då.

1 gillning

Verksr så ooootroligt nice detta :smiling_face_with_three_hearts:

1 gillning

Oh yes...jag står mellan att skaffa det till PC eller Boxen

1 gillning

Jag har lirat multiplayer mode i beta några nätter nu. Jag får spö som en fiskare på sin födelsedag

1 gillning

Låter som att man ska ha spelat ett MW1 innan detta spel. Är detta en uppföljare i storyn? Jag har spelat de gamla MW-spelen...

Älskade Modern Warfare-serien så det ska bli spännande.

Från sajten:
image

Activision har meddelat att säsong 6 till ”Modern Warfare II” och ”Warzone” släpps nästa vecka.

”Säsong 6: The Haunting” släpps alltså på onsdag nästa vecka till samtliga plattformar. Spawn tillsammans med alla hans olika skepnader blir huvudtema för Battle Pass med flera andra karaktärer från underjorden.

Zombie Royal är tillbaka och ett okontrollerat zombieutbrott kommer att ske i Vondel när nya Vondead välkomnar spelare till zombieslakt i mitten av säsongen. Skräcktemat fortsätter även med ”Operation Nightmare” i Al Mazrah AO med början den 17 oktober. Om du vill läsa mer om alla nyheter i säsong 6 så finns de i Call Of Duty-bloggen.

1 gillning