Ta bort biljetter ur Apple wallet

Hej undrats om ni har liknade problem:

I min Apple wallet har jag gamla biljetter från en allsvensk match i somras, nu har jag sätt match men kan inte ta bort dessa och dom sopsorteras inte häller?

Var i kontakt med axs, men dom kunde inte lösa det utan hänvisar till Apple. Hur får jag bort dom? Plånboken blir ju full och snart nu Allsvensk match i närheten och biljetter till familjen?

//Daniel

Gå via appen plånbok, alltså inte dubbelklicka fram korten. Sen borde du kunna ta bort de via de tre punkterna uppe i hörnet.

1 gillning

Gör man inte alltid så? :nerd_face:

Det är ju skillnaden , då funkar det via apppen plånbok/wallet. Varför går inte det när man dubbelklickar :slight_smile:

Och tack för din pedagogiska förklaring!
Gott det löste sig

//Daniel

1 gillning

För det är inte Wallet du öppnar utan du bara visar kortet. Som en genväg,spegling.

Finns det något sätt att ta bort flera samtidigt?

Nej eftersom du måste trycka på den för att få fram ringen med dom tre prickarna.

1 gillning

Ja, delvis. Kolla först att du i Inställningar > Plånbok o Apple Pay aktiverat ”Göm utgångna kuponger”

Sedan i plånboksappen skrolla längst ner för att se de utgångna biljetterna, och i den vyn kan du trycka Ändra och välja flera samtidigt för radering.

5 gillningar

Fantastiskt! 38 kuponger raderade med ett klick(nästan). Tack.. :pray:

4 gillningar

:scream:

1 gillning

I "visa ugtånga kuponer" tryck på edit , markera alla , och ta bort

1 gillning