Svensk får svar från Tim Cook

Från sajten:
image

Den svenske Apple-användaren Lars Fransén fick svar från självaste Cupertino.

Det var efter att Lars tagit en bild på solnedgången över vattnet i Växjö med sin iPhone 11 Pro Max som han skickade iväg den vackra bilden till VDn för Apple och tackade för att möjligheten att nu kunna ta så vackra bilder med en mobil som går att ha i byxfickan.

Svar från Tim Cook

Apples tidigare VD Steve Jobs gjorde sig känd för att då och då svara direkt på mail till användarna. Oftast bestod mailen av ett väldigt kort svar, ibland bara ett ord, men trots allt ett svar.

Det verkar som att Tim Cook håller liv i tradition och Lars fick svar på sitt mail där han skriver ”Amazing! Thanks for sharing!”.

Svar från tim cook

Tack till Lars Fransén för att han delar med sig.

 

omg omg omg omg omg omg omg omg

1 gillning

Hoppas verkligen det är Timpa som svarar på de där och inte någon sekreterare.

Precis !! :man_shrugging:t2:

Häftigt, men som ovan skriver. Man får hoppas de e Tim som svarar, oddsen känns låga.

Men de står ju att de e från Tim … :wink:

1 gillning

Jag brukar också skriva att de e ifrån Tim, men ingen tror mig. haha

1 gillning

Haha :relaxed:

Om jag minns rätt från vad som sades under Steve Jobs tid så sitter det sekreterare och sållar ut och då och då låter de Mail gå vidare.
Självklart är det Tim som svarar. Det skulle vara så dåligt reklam om det skulle visa sig vara någon annan som svarat att inget svar skulle varit bättre.

4 gillningar

Du menar som Camilla Läckbergs bokhälsningar?

1 gillning

Jag förundras snarare att folk orkar skriva till Apple ledningen med så rätt vardagliga ärenden. Inte skulle jag att skriva till Nikons VD för att jag lyckats med en extrabra bild. Eller till en Electrolux VD för att jag är nöjd med min dammsugare.

2 gillningar

Hahaha! Exakt!

Det är för att i Apple-världen är vi lite snällare, lite trevligare, lite öppnare än alla andra. Välkommen :slight_smile:

5 gillningar

Kanske det men det är andra grejor med :wink: