Succession (innehåller spoilers)

Ligger hemma sjuk och har fastnat för Succession på HBO Nordic. Är som vanligt sist ute av alla då första säsongen gick redan förra året.

TVdags har skrivit om serien här: https://tvdags.se/artikel/maffigt-stressigt-i-dynasti-dramat-succession-nu-pa-hbo-nordic

Trailer:

Lika sen jag också! Inte sett serien alls!

Hoppas du kryar på dig!

Tack!

Jag tycker du är sen! Men det är nästan en fördel att hitta en bra serie sent för då kan man sträckglo! Älskar den och alla vidriga karaktärer :joy:

1 gillning

Från sajten:


Familjen Roy är äntligen tillbaka med nya intriger i mars efter en lång väntan.

Sist ett nytt avsnitt av Succession släpptes var den 21 december 2021. Men nu är den långa väntan över och det är återigen dags att se familjens kamp för att hålla deras mediakonglomerat Waystar RoyCos framgång vid liv och vem som förtjänar att ta över ledarpositionen. HBO Max har nu släppt en kort teaser inför premiären av säsong 4 den 26 mars.

1 gillning


1 gillning

Gillar slutet som Jens Liljestrand föreställer sig i den här tråden:

https://twitter.com/jensliljestrand/status/1662763517399781376?s=46

I morgon får vi se om han har rätt.

Faktiskt vettigt! Ska bli otroligt spännande att se sista imorgon!

1 gillning

Kunde inte hålla mig så jag såg de sista minuterna av Succession när jag gick igenom tunneln från Gamla stans tunnelbana.

Väntar något dygn med att säga vad jag tyckte.

Känns som man måste se sista avsnittet ikväll annars kommer man läsa någon spoiler. Är ju ingen brist på folk som inte drar sig för att skriva rakt ut hur det slutade.:sweat_smile:

2 gillningar

Det visade sig att alla dog första säsongen och att de levt i limbo. Eller vänta lite … det var en annan serie. :thinking:

Kanske dags för mig att kolla på denna serien nu då. :joy:

2 gillningar

Jag har börjat om på första avsnittet tre gånger, lyckas aldrig ta mig förbi det. Har otroligt svårt att komma in i serien av någon anledning. Men alla lovordar den ju så man måste kanske ge den en seriös chans.

1 gillning

Okej när kan vi börja prata om sista avsnittet här då? Ni som inte har sett serien ännu eller ännu inte sett klart kanske inte ska besöka denna tråd säg från och med imorgon?

Jag har inte sett den så man kanske skulle ge den en chans. Lämna tråden för gott. :joy::joy:

Haha ja gör det!

:eyes: klart!

Läser du detta och inte har sett serien eller seriens sista avsnitt ännu läs inte längre för nästkommande inlägg kommer att innehålla spoilers.

Warning Sign GIF

Jag var så med både Breaking Bad och Game of Thrones, började flera gånger innan jag sen älskade båda serierna.