Stryktipset

Raden är öppnad. Place your bets :blush:
@Anders_H föll på målsnöret förra veckan. Turen går vidare till @Hector11, hoppas du är redo för en dunderrad denna vecka.

Alltid redo! Kommer sitta 10-12 timmar per dag fram till lördag och analysera lagen och matcherna

Haha det låter som det blir dåligt betalt per timme :sweat_smile:

Jobbar på att timpengen för det jobbet skall bli hög.

@Anders_H : Är det du som inte köpt en andel ännu?

Köpt min andel nu, kör hårt :muscle:t3:

1 gillning

Förväntar mig att din 40 timmars analys ger rejäla resultat idag :blush:

1 gillning

Borde slå min analys på fyra minuter i alla fall. Gick på hjärta i stället för hjärna.

1 gillning

Hoppas vi att mina timmar av analyserande ger utdelning! Som vanligt slänger jag in några chansningar.

2 gillningar

Hjärta slår ofta hjärna. Vi får se hur det går.

1 gillning

Bedrövligt att Västerås släpper in en boll direkt. De har sett bra ut i flera matcher men har inte marginalerna på sin sida.

Hjärta verkar ge 10 rätt.

1 gillning

Min tur att ta över spakarna denna vecka när det konstigt nog spelas stryktipset på en söndag. Place your bets och gör plats på spelkontot.

1 gillning

Ping @Anders_H. Glöm inte att köpa din andel :slight_smile:

Klappat och klart, frun har till och med hjälpt till att skapa utrymme på kontot…

1 gillning

Ska göra mitt bästa för att återställa balansen då :sweat_smile:

Raden inlämnad och klar. Tänkte först spela med hjärtat och spika United, men sen kom jag på att det är trots allt United, så det blev helgardering där istället :sweat_smile:

Spelade med hjärnan och valde bort United.

United är bäst.

1 gillning

Du @Zop, vad var det du sa om att spela en etta i Unitedmatchen?
Om Inter nätar så kan det bli 13 rätt till bubblan. Hoppas att de övriga har följt @Anders_H exempel och frigjort plats på spelkontot :partying_face: