Kan vara sämst på över 10 år…
Haha. Fy fasen vilken risig omgång man lyckade tippa.
Gick ju lite sisådär sist (min egen rad var inte heller bättre ). Dags för @Anders_H att ta över spakarna och spela hem några trevliga påskägg till oss denna vecka.
Veckans rad öppen för köp.
Sex andelar köpta, det brukar vara standarduppslutning.
Funderar på att lämna in redan idag för att slippa förnedringen att missa inlämning (kan nog vara förnedrande hur jag än gör ).
Har frigjort plats på bankkontot så kör på.
Håll i hattarna och öppna upp era spelkonton för en rejäl insättning imorgon, monsterraden inlämnad
Synd, din rad var ju så snygg. Vi sprack på vad jag nästan ansåg vara givna matcher vi borde haft full pott på.
Men men, @Hector11 löser 13 pinnar denna vecka
Om du säger att Juventus var given så har du inte koll på Serie A. Deras främsta målskytt var dessutom avstängd i matchen.
Ett kryss borde de ju kunnat klara av iallafall.
Ja, det är rimligt men jag skulle ha kört enkelkryss eller garderat åt andra hållet (som jag gjorde). Kanske får haka på er om det kommer någon mer omgång med Serie A framöver.
Veckans rad öppen för köp nu. @Hector11 du sköter spakarna denna vecka. Har gjort plats på spelkontot för en rejäl vinst nu
Tack MrMustang! Jag skall göra mitt bästa för att vissa av Bubblans medlemmar skall kunna unna sig extra mycket teknik resten av året!
@Anders_H : Vi saknar din andel inför morgonens storvinst.
@Hector11 litar på.att det är idag 6 pers i bubblan blir ekonomiskt oberoende
Sorry, varit lite offgrid ett par dagar.
Köper en andel och gör plats på kontot
Lite chansbetonad rad, men har ju uppenbarligen inte funkat jättebra när vi kör på de säkra korten.
Nu håller vi tummarna!
Etta i match 7.