Gillar ditt förtroende för United i match ett
Skulle ha spelat 1X i match 4 och garderat med X i match 7. Annars ser det nog ungefär lika ut.
Match 4 vållade mig problem på planeringsstadiet, 12 eller 1X, det blev som sagt 12, vi får se. Sedan vållade ju match 7 mig problem i verkligheten. Hade inte fler tecken dock så det var inte mycket att be för.
När vi diskuterade om vi skulle spela(vi spelar normalt bra stryktipset) och jag erbjöd mig krita ihop raden så sa jag att det var under förutsättning att de accepterade helgarderat i den matchen.. Våra två bästa tippare har dock diametralt olika åsikt i den matchen. Båda har spikat den men den ena med en etta och den andra med en tvåa.
Jag själv är kluven. Vi är väldigt ojämna och bra insatser brukar följas av plattmatcher. Martinez är skadad och Villa kan verkligen spela fotboll även om de helt tappat formen sedan jul. Skulle jag tippa analytiskt skulle det bli 12, men vill inte kolla på matchen med 12 på tipset. Leder Villa med ett mål på slutet ska inget grumla min önskan om ett oavgjort..
Sa ju X i match 7.
Sedan gammalt börjar man med X då i Serie A.
Arsenal behövde inte garderas i vanlig ordning
Är rätt nöjd att jag inte spelar idag. Så jag kan bara njuta när det blir en tvåa. Hoppas jag.
Vad säger @Zop om Blackburn imorgon? Hett derby.
Preston är starka på hemmaplan. Det blir nog en målsnål match där jag skulle utgå från 1, gärna gardera med X och dra till med en helgardering om hjärtat ska med.
Redan gjort.
Ah, det var Hector, blandade ihop er. Sorry
Betalt. Lägg en vinnande rad nu!
Blev X2 för mig i match 11. Blackburn lyfter sig på min födelsedag.
11 rätt
Grattis! Själv har jag 7 med chans på 8...
Blev en Europatipset i dag också. Helgardering på Uniteds match.