Stora polemiktråden (2019–2020)

Trams.

1 gillning

Det är ju gamla kvarlevor som Republikanerna har försvarat i många decennium. Allt för att icke vita och folk med mindre socialt kapital inte skall rösta.

1 gillning

Det känns lite som du har en liten personlig vendetta med Peter på detta forum? :thinking:

1 gillning

Hur tycker du man ska hantera de anhöriga som vill värna gravfriden och inte vill ha dykningar?

1 gillning

Högerpopulister brukar inte klara av att bli motsagda. Det går emot hela deras essens av sig själva i centrum. Och jag säger emot, varje gång.

7 gillningar

Okej. Är jag ”högerpopulist” så är du vänsterbliven. En sån som inte tål att andra synsätt på saker och ting får föras fram överhuvudtaget. Censur och mobbning är de enda verktyg ni känner till.

Precis. Du säger emot varje gång. Om jag som ”högerpopulist” skulle säga dig att himlen är blå och gräset är grönt, så skulle du sätta dig emot. Enbart för att du inte tål faktumet att jag har rätt. Sorgligt.

Nope.

Går det att ignorera trådar, så att dom inte syns?

Japp!

1 gillning

Alla har valt att dölja Sportbubblan så där har vi startat Teknikveckans eget Darknet (säg inget till @Esse).

3 gillningar

COVID-19 sprider sig alltså i ens egen bil av sig självt när man är på en plats/tittar in i en affär, dags att ringa Aftonbladet för det här verkar vara breaking news som uppdagas! :laughing:

1 gillning

Är det någon Darwin Awards-tävling du försöker vinna? Du vann den, hands down. :laughing:

2 gillningar

Du vill alltså ha bildbevis från bilen vid ingången eller vad är det du inte förstår om situationen?

@anon16630741 & @katho, försök att hålla er till ämnet eller ta det här vidare i Stora polemiktråden (2019–2020) - Nr 1411 av Marcus_Attefors

1 gillning

Mellandagsrea 2020 är väl ett perfekt ämne för den tråden. :laughing:

Får hoppas du var full när du skrev dom här inläggen :+1:

403 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Stora polemiktråden (2021)

6 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Allt om Disney+ i Sverige

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Posta era mobilfoton