Politisk debatt (2021–2022)

:rofl:

1 gillning

HAHAHAHHAHA

2 gillningar

Läste det där och lite samma reaktion…:grin:

Det är väl någonstans för väl att pöbelgrupper som det här sällan har några andra agendan än den egna privatekonomin. Svårt att organisera sig runt :slight_smile:

1 gillning

Det är sant. Ännu mer tragiskt är att det snart är omöjligt att starta politiska grupperingar utan att våldsinslagen fullkomligt sprutar ur gruppmedlemmarna.

Ja det finns väl bara två vägar där.

Antingen låter man de hållas, släppa igenom det mesta men ta bort det grövsta.

Eller så slår man ner hårt på det, men då startar ju alltid utbrytargrupper där “allt är tillåtet” tills även de administratörerna inser att “allt” inte kan vara tillåtet, och vipps så har vi ännu en utbrytargrupp.

Här i östra Malmö finns det fyra stycken lokala grupper varav alla gått den vägen.

Där jag kommer i från finns det en hel del tossiga rasister i skogarna. En av dem stannade en kommunalarbetare som var på väg mellan två brukare i skogen. Då lät det så här.

Vilken jävla nolla :rage: Gör inte saken bättre att han låter som min tokiga svåger också :joy::face_with_raised_eyebrow:

1 gillning

Karlshamns-dialekt är verkligen inte vacker!

Asarum ska vara värst har jag hört. :laughing:
Familjen har sommarhus i Karlskrona skärgård, ö-dialekterna är inte att leka med. Skulle behöva undertexter ibland. :blush:

Haha, ja detta är cirka 2 mil norr om Asarum dessutom! I världsmetropolen Bengtsboda!

Det är så de låter!

Hahahha! Borås-versionen av Champagne-frukost.

1 gillning

Gott att VDn påstår att det blev en nyhet för att han är fritidspolitiker i SD. Snacka om att dra på sig offerkoftan.
Det blev inte en nyhet för att du är aktiv inom SD, det blev en nyhet för att du är taktlös och dum i huvudet. Vilket man kan vara oavsett partifärg…

Är väl inte hela världen med att med hutt på morgonen. Sverige och dess präktighet.

1 gillning

Enig, men skall man utmana präktighet så är det väl med lite jävla klass :slight_smile:

Vi pratar ren vodka i plastmuggar.

100 miljoner, lätt värt en shot. Sparka den gnällande mesen.

2 gillningar

Dessutom Absolut. provocerande att det bjuds på så äcklig vodka…

Minst sagt! (Med det sagt, har inte någon domstol slagit fast någonstans att all ej smaksatt Vodka smakar likadant?)

Exakt min tanke… Om man inte vill ha, drick inte?

3 gillningar