Stora elsparkcykeltråden

Hittade den precis! Självklart gör jag det! :slight_smile:

1 gillning

Bra klipp! :+1:
Som ägare av en sådan så kanske du kan svara på några frågor?

Laddar man den i “ramen” eller går det att ta lös batteriet och laddda?
Ni säger att den inte bör köras i regn, gäller det allt regn eller mest ösregn?
Är det några tillbehör som rekommenderas?

Tacl! :slight_smile:

1 gillning

Den laddas på sidan av själva ståplattan, går att ta ur batteriet men då måste man montera ned hela scootern.

Lite duggregn skall den klara men spöregn eller vattenpölar bör undvikas. Jag har egentligen bara köpt en sak och det är en krok på ramen för att hänga matkasse etc på när jag handlar.

1 gillning

Tackar! Ja, en sån krok såg smidig ut :+1:
Nu är ju frågan om man ska försöka övertala sambon till att det är ett bra köp eller om det är lättare att be om förlåtelse i efterhand… :thinking: :joy:

Jag började med att köpa en till frun :joy::ok_hand:

2 gillningar

Slog till på en Pro nu, det var ju redan 8% nedsatt pris på den och hade en studentrabatt kvar också så blev 20% totalt.

Nu ska här köras! :slight_smile:

2 gillningar

Fan va roligt, grattis! Skall bli kul att höra vad du tycker sen =)

2 gillningar

Nu ligger den och väntar på att bli hämtad av mig hos ombudet, ska bli kul att testa ikväll!

Letat lite efter tillbehör och annat kul, mi-store.se verkar ha lite problem med lagret så har tittat lite på curiousjoe.se som verkar ha bättre lagerhållning. Någon som kan rekommendera något tillbehör (mer än kroken) eller bra sida man kan handla från? :slight_smile:

Jag köpte min krok från curious! Snabb leverans och seriös så kan rekommendera!

1 gillning

Sen är ju denna nästan ett måste nu!

Haha, ja den har jag sett dig prata gott om. Men hur ofta behöver du pumpa dina däck egentligen? :thinking: :joy:

En gång i veckan ser jag till att hålla rätt tryck för att undvika punktering.

1 gillning

Okej, får kanske slå till på en sån då.

Det tycker jag! En nackdel med vanlig pump är att massor av luft pyser ut när man ska ta bort pumpen, det gör inte den elektriska. Se till att spara ned denna:

1 gillning

“The risk of puncture increases with weight gain.” Fan också! :rofl:

@Marcus_Attefors @marten Använder ni Mi-Home appen till era scootrar? :thinking: Kunde para ihop min men efter uppdatering av firmware så kan den inte koppla ihop :thinking:

Japp använder MI-home! Vilken version har du på scootern?

1 gillning

Fick ordning på det. Tömde cachen i appen, slog av bluetooth och startade om scootern :+1:t2:

1.7.1 tror jag den fick

Nice! Inte vågat uppdatera till den!

1 gillning

Oj, varför inte? :roll_eyes: