Stora elbilstråden (2020–2022)

Ny elbil från Kia.

12 gillningar

Rätt snygg! Undra hur stor den är?

1 gillning

Ser lite ut som Niro i storlek…:thinking:

Fronten känns rätt mycket VW. Bakänden vetetusan vad det är för något? Men av bilderna att döma borde den inte skrämma iväg köpare👍

Snygg.

Är garanterat större än en Niro

Frugans nya bil lanserades idag:

6 gillningar

Gillar BMW men satan så ful grill den har.

6 gillningar

Precis, betydligt större bagage än Niro ser det ut som

Tillbaka till hur det var i början :slight_smile:

Möjligt att jag är fördomsfull… Men, jag har fått för mig att kineser gillar en stor grill.

Där var det elegant..:smiley:

Så skulle det absolut kunna vara. Jag gillar också BMWs bastanta grillar, men det finns ju gränser..:roll_eyes::grin:

Har för mig att folk tyckte grillen var för stor redan 2003 när E60 introducerades. Det var väl den som brukade jämföras med en viss grön papperskorg?

Ja, från den och framåt så gick det bara utför.

Hehe, papperskorgen…:sweat_smile:. Troligen den fulaste BMWn genom tiderna.

Ja den var inte vacker. Vad tycker folk om Audis grillar då?

Än värre, enligt mig då. :slight_smile:

Huuuuuur kan Ionity både vara dyrast och sämst. Ingen app - den har de tagit ner temporärt, går man in på adressen som står på stationen måste man registrera sig men får inget mail…

Ringer kundtjänst som börjar med ”tryck 4 för norska, 1 för engelska, 2 för tyska, vilken ordning liksom :slight_smile:

Ingen svenska, ringer igen och väljer engelska. Får reda på att om jag scannar QR-koden i stället så kan jag komma till ett formulär där jag fyller i koetupogifter och så kan jag börja ladda.

8,25 kr per kWh…

Kanske du kan skriva en artikel om hur detta med att tanka elbilar fungerar i praktiken, appar, taggar and what not som behövs.