Stora Corona-tråden (2022)

Jo, jag tar inte heller någon risk. 3/10 tar jag och frun våra fjärde doser. Mamma tar sin femte på kommande tisdag. Det känns skönt, hon är, trots allt, 88.

2 gillningar

Jag tror det är väldigt individuellt. jag själv verkar ju ha klarat mig men då får jag aldrig (hitintills) den vanliga influensan heller. Kompisen fick det men mådde hu bra som helst så jag killgissar att våra kroppar reagerar på alla möjliga sätt när det kommer till sjukdomar som dessa.

3 gillningar

Jag har tagit 3 sprutor men när jag öppnar alltid öppet så står det boka dos 3 ?

Det där skulle jag jag kolla upp om jag var du. Verkar ju som dos tre inte är inne i systemet.

Alla regioner verkar ha totalt olika system

Kolla covidbevis.se så ser du vad som är registrerat.

1 gillning

Där stämmer det bra :man_shrugging:t2:

1 gillning

Det är det viktiga registret så då är det lugnt. :+1:

1 gillning

Vinner man inget om man har fem sprutor och ingen Covid?

Vid närmare eftertanke måste det ju ses som samma färg och dessutom kom ju en som nr 1 sedan 2,3,4 och 5 och det är ju samtidigt stege. Det är en STREET FLUSH..:partying_face:. Sedan kom ju @Zop igång med sex kort om jag kommer ihåg det rätt, så jag vet inte riktigt hur vi ska se på det..:nerd_face::sweat_smile:

1 gillning

Jag har alltid ett kort i ärmen.

2 gillningar
3 gillningar

Då vet vi varför @xms67 är så sjuk nuförtiden :wink:

2 gillningar

Haha... Jag tänkte samma..:sweat_smile:.

1 gillning

Det stod boka dos tre när jag bokade min fjärde. Tror systemet inte är helt automatiskt.

Ett inlägg delades upp till ett nytt ämne: Stora Corona-tråden