Statistik över Bubblan

Vad fin aktiviteten här i Bubblan har blivit, när vi drog igång var det i princip ingen, vare sig inom eller utanför Teknikveckan i branschen som trodde det skulle vara möjligt att skapa ett forum år 2019.

Fick förfrågan att publicera statistik över aktiviteten här med start för februari 2020.

  • Antal nya användare: 28 st varav 24 st gjorde sina första inlägg.
  • Nya inlägg: 165 st.
  • Antal svar: 3400 st.
  • Dagliga användare: 35 st.

Här är top 10 användare som postat mest!

Ni kan se användarstatistik här!

11 gillningar

Med alla dessa fina människor kan det ju inte bli annat än bra. :two_hearts:

4 gillningar

:+1:t2::+1:t2:

Håller med Jocke!
Har aldrig varit på ett såhär grymt forum innan där nivån och kompetensen e hög, bra stämning, schyst folk :+1::+1::+1::raised_hands::raised_hands::raised_hands: hatten av

3 gillningar

Grymt forum! Är här dagligen :smiley: Har inte vant mig vid FB. Svårt att följa trådar där tycker jag. Ni på TV gör ett grymt jobb! :heart::heart::heart:

3 gillningar

Hur många användare totalt?:thinking:
Om det är något ni vill avslöja…

Dagligen aktiva användare är 35 men totalt har 731 personer loggat in någon gång :slight_smile:

1 gillning

En bit kvar till största bubblorna på Facebook.

Underbart! Så kul att man kan lyckas i motvind! Är inne här dagligen och bara myser i värmen! Kredd till er! @Esse @Marcus_Attefors @Thor :heart:

2 gillningar

824 totalt va ?..

Här kan man kolla allt själv när man vill :+1:t2::+1:t2:bild

Tack! Där är jag aldrig och kollar.

1 gillning

Men så otroligt mycket trevligare och mer användarvänligt. :slight_smile:

Man fick ju lite info om antalet lurkers när det var kalenderluckslotteri. :rofl::rofl::rofl:

Om det blir i år igen så hoppas jag att det krävs minst 50 poster för att delta. :rofl::rofl::rofl:

4 gillningar

Eller bara för Patreons. :+1:t3:

3 gillningar

Lurkers haha!

1 gillning

Det var kanske lite att ta i. :rofl::rofl:

:heart:

Hade varit intressant med lite statistik på vilka operativsystem som besöker bubblan.
Får en känsla av att många(merparten) använder mobilen.

1 gillning

Kikade lite i statistiken men tror inte riktigt att den stämmer, @Esse eller @Marcus_Attefors kanske kan ge ett bra svar där.

1 gillning