Soundboks lanserar en ny mindre högtalare

Från sajten:

I dag klockan tre sände danska SOUNDBOKS live på Youtube och presenterade en ny mindre högtalare.

Det är en ny modell av deras högtalare som ska attrahera fler att köpa en Soundboks. Soundboks erkände att deras stora högtalare kanske inte är den mest portabla högtalaren som går att införskaffa. Den nya högtalaren heter Soundboks Go och är gjord för att kunna ha med överallt.

Soundboks Go

Designen är den snarlik deras stora Soundboks. Det är också samma batterisystem som med Soundboks Gen. 3 vilket innebär att vi kan byta batteri när som helst om det behövs. Högtalaren går att koppla upp mot Soundboks app och synkronisera med fler Soundboks Go eller Soundboks Gen 3.

Soundboks Go

Soundboks presenterade även en helt ny tjänst, Direct. Direct är Soundboks nya musikstreamingtjänst som i deras app på fredagar och lördagar kommer låta oss streama live från de stora klubbarna i bland annat London, Barcelona och Berlin.

Priset för Soundboks Go är 6990 svenska kronor och högtalaren går att förbeställa från och med i dag.

 

1 gillning

Vilket svek av din danska vän att inte skicka 2 till 5 enheter för testning innan release!

Den där kan bli e storsäljare tror jag , vill man ha lite mera men inte bära med sig den stora - då e de den man ska ha !!

Han har slutat på Soundboks, flyttat till London och lägger bara upp cykel- och fotbollsbilder på Instagram. Besvikelsen är total!
https://instagram.com/frederikbarsoe?utm_medium=copy_link

Ja, de höjde priset på den stora och släppte den här. Jag tror det verkligen kommer attrahera alla som tvekat.

1 gillning

Tycker nog fortfarande att det är ett för högt pris.
Kikat på den större men kan inte riktigt motivera vad jag skulle använda den till.

2 gillningar

Sjukt bra för att ha utomhus, inne , då behövs den inte

1 gillning

Den är direkt farlig att ha inomhus. Jag kör mina på stativ utomhus för att ungar inte ska råka komma åt och höja volymen av misstag.

2 gillningar

Ja ja fattar inte att de kan bli så bra egentligen, o för dom pengarna , som hittat dyrt men högt !!! O då menar ja högt för att vara spel från telefon bt o på batteri !

1 gillning


Ja verkligen, det här jobbade jag med förr, innan bluetooth och streaming - jag saknar det inte det minsta.

1 gillning

De var tider de !! Finns lite smidigare idag , men de där spelar fortfarande högt :relaxed:

Mycket högt! Fick rutorna att skallra i stan :sunglasses:

2 gillningar