Jag bytte nyligen från Spotify och fattar inte hur jag sorterar min spellista efter “senaste tillagda” istället för den äldsta låten längst upp.
Är jag helt dum i huvudet eller finns inte den här simpla funktionen i iOS-appen?
Jag bytte nyligen från Spotify och fattar inte hur jag sorterar min spellista efter “senaste tillagda” istället för den äldsta låten längst upp.
Är jag helt dum i huvudet eller finns inte den här simpla funktionen i iOS-appen?
Den finns inte i iOS-appen. Du får sortera listan på datorn och måste göra om detta varje gång du lägger till en ny låt…
Wtf…
Mm, det sa jag med… men jag har vant mig nu
Vänta bara tills du ska slå på ljust tema i iOS och Spotify fortsätter vara som en gråtrist höstdag med inslag av spya.
I biblioteket kan du :
Menar du att den sorterar låtarna i en spellista i den ordningen då? För det fungerar inte hos mig isåfall
Nope, det gäller som sagt i biblioteket.
Ah, okej. Verkligen konstigt att funktionen inte finns…
Man kan sortera låtar manuellt i en spellista som finns i sitt bibliotek.
När jag började med iTunes/Apple Musik så höll jag på med att sortera låtar i alla spellistor. Sen så insåg jag vilket onödigt arbete det innebär utan nu slänger jag in låtarna och kör alltid shuffle.
Samma här. Använder t ex bara en spellista egentligen och shuffle på den, startas också automatiskt i bilen med CarPlay.