Sonos Move finns nu även i färgen Lunar White

Från sajten:
image

Sonos meddelade idag att deras populära och bärbara utomhushögtalare nu finns i färgen vitt eller “Lunar White” som de kallar den.

Tidigare fanns Sonos Move i svart och sedan den släpptes har omdömena varit många och oftast positiva kring en smart och bärbar högtalare.

Sonos Move 2 colors

I samband med denna nyhet släpptes även en uppdatering till högtalaren som ger 1 timme extra batteritid vilket nu innebär att du kan njuta i 11 timmar i trädgården utan att behöva ladda upp högtalaren. Allt som förbättrar en befintlig produkt är alltid trevligt tycker vi!

Sonos Move Lunar White-högtalaren går att beställa nu och ska levereras i Europa kring den 7 juli.

Källa: Sonos

Såg att det går nu att förbeställa Sonos Move Lunar White. Endast på sonos egna hemsida. Har varit sugen på just Move ett bra tag men har alla andra sonos produkter i vitt här hemma så nu detta blir ett givet köp :heart_eyes:

4 gillningar

undvik.

1 gillning

Trams…du som inte kan konfigurera nätverk :wink:

1 gillning

många här på TV kryper till korset och säger de har liknande problem…

Dom är väl lika dåliga på det som du :wink:

Ditt lilla troll!:heart_eyes::heart_eyes:

1 gillning

Man tar lågt hängande frukt kan man säga :slight_smile:

2 gillningar

Varför?

Tycker de strular så mycket. ibland stannar musiken.nappen får inte kontakt med högtalarna (kan ta 10-20sekunder innan de dykerupp).
De är dyra för det man får.

1 gillning

Välkommen till bubblan! Kom bara ihåg att aldrig lyssna på @Stefan_Sandstrom i några Sonos-relaterade spörsmål. I andra går det däremot bra, särskilt om flygbranschen!

4 gillningar

Tackar! Haha har följt sidan slaviskt så har lärt mig att sonos inte ligger han eller hans nätverk så varmt om hjärtat :rofl:

3 gillningar

… ingen gillar dig

3 gillningar

Nu tycker jag att vi alla tar och håller varandra i händerna och sjunger “We shall overcome”…

Eller ännu bättre! Drar igång det på våra Sonos-anläggningar!

3 gillningar

Tacka vet jag dubbla HomePod. :rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Jag har inte en enda Sonos pryl i mitt hem :slightly_smiling_face:

Det funkar det också! :+1:t3:

1 gillning

Ni är så gulliga ni Samsung killar. :joy:

Jag har inga Sonos prylar heller och inget hat till dem heller. :rofl::rofl: