Sonos inför rabattsystem för alla användare

Från sajten:
image

Idag möts vi av trevli­ga nyheter från Sonos. Spelaren som äger en Arc får upp­dat­er­at ljud och vi kan nu få rabatt baser­at på vårt nuvarande sys­tem.

Den pop­ulära sound­baren Arc får nu stöd för mul­ti-chan­nel LPCM vilket ger ett omfam­nande ljud när vi spelar tv-spel.  Stödet kom­mer med en pro­gramup­p­da­ter­ing som når App Store idag.

Sonos inför ock­så ett nytt utbyt­nings- och upp­grader­ings­pogram för alla kun­der. Har man en Sonos-hög­ta­lare och vill byta ut den mot en nyare eller bara inskaf­fa fler så får vi nu rabat­tkoder baser­at på vad vi äger sedan tidi­gare. Främst gäller det äldre pro­duk­ter, men pro­duk­ten i frå­ga går fort­satt använ­da som van­ligt så vi behöver inte byta ut vår hög­ta­lare utan får helt enkelt bara rabatt på en ny. Se lis­tan nedan vil­ka pro­duk­ter det gäller och vilken pro­centsats du kan få. Du kan enkelt log­ga in på Sonos.com för att se vil­ka erb­ju­dan­den som gäller ditt sys­tem.

  • 15% rabatt på val­fri Sonos pro­dukt om du har: Connect:AMP (Gen 2), Con­nect (Gen 2), Play:1, Play:3, Play:5 (Gen 2), Play­bar, och Play­base. Erb­ju­dan­det gäller en rabat­tkod per pro­dukt.
  • 30% rabatt på val­fri Sonos pro­dukt om du har: Connect:AMP (Gen 1), Con­nect (Gen 1) och Play:5 (Gen 1). Erb­ju­dan­det gäller en rabat­tkod per pro­dukt.
  • 30% rabatt på Boost: om du har Bridge. Erb­ju­dan­det gäller en rabat­tkod per pro­dukt.

Du kan läg­ga rabar­ber på din rabat­tkod redan idag och hand­la direkt, eller så kan du spara den hur länge du vill då den inte har något bäst före datum.

Får du några rabatter och vad ska du uppgradera till?

Via: Sonos Pressmed­de­lande.

2 gillningar

Om man sitter på en Beam och vill ha en Arc är det Blocket som gäller antar jag?

1 gillning

Nejdå, MrTravolta, Sonos säljer ARC via sin butik också, sen finns Elgiganten, Hifiklubben osv :wink:

Ska du sälja Beamen och köpa en Arc? Släng ut den här i bubblan först, garanterat någon som nappar :slight_smile:

1 gillning

Ja precis, funderar på det. Bra tips, tack!

1 gillning

Jag har försökt beställa hembiopaketet med Arc, 2 bakre och en sub sen september men det går fortfarande inte att beställa. Har varit slut i lager sen Arc:en presenterades :face_with_raised_eyebrow:

Hej.
Jag säljer min Sonos Playbar inkl. Sonos playbar mount för väggmontering ifall det finns intresse?
4399:- upphämtning direkt söder om söder, Stockholm.

Hej! Nej, tyvärr :blush: