Sonos ger stöd för dubbla basar till samma enhet

Från sajten:
image

Tycker du att basen i ditt Sonos-system är lite vek? Antagligen inte, men nu löser Sonos så att du kan ha två Sonos Sub i ett och samma rum och kopplade till samma enhet.

Idag släpps en uppdatering till Sonos S2-appen som gör det möjligt att lägga till två subbar tillsammans med en Arc, Beam, Playbar, Playbase eller Amp. En utav de två subbarna måste vara generation tre för att ha den extra processorkraften som behövs. Funktionen har länge varit efterfrågad och Sonos säger att det kommer göra sig bra i den större hemmabion samtidigt som det kan ge ordentlig low-end-bas till ditt diskodunk.

Är funktionen något du efterfrågat och vad är det du vill använda den extra basen till?

Källa: Sonos. Köpställen: Hifi Klubben eller Sonos.com.

Jävlar i havet!

Hur många subbar har du beställt? 2 till varje rum nu va?

Haha nej men en extra vill man ju ha!

Tror nog jag kan smyga in en till…:grin:

@Stefan_Sandstrom nu får du gå över till sonos igen. Du har ett sonos hjärta innerst inne :heart:

haha…sanningen är att det faktiskt är lite så. Sonos är en sådan produkt som jag så gärna vill älska.
Men när både ljud och funktion är bättre på de Bose som vi har nu. Och står i startgroparna att sätta en B&O i biorummet…så är det svår kärlek.

Var hemma hos några bekanta i helgen som körde ett par sonos…mitt i allt efter några timmars musik började musiken bli osync i ca10sekunder, sedan blev det bra igen. De sa då: Det blir så ibland.

Sedan Sonos supporten…dont get me started.

Började du inte prata om Unifi här så är det tjänstefel.

…vill inte gå offtopic
EDIT: De har inte unifi

Nätverk och uppkopplade högtalare är inte offtopic :slight_smile:

För det är ju där problemet ligger.

1 gillning

14 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Tråden där vi bara älskar varandra så hårt!

Hur blir man Patreon då? Ifall man skulle

Köpte dock 2 st xiaomi pennor med er länk :wink:

Du skulle köpångest i månader innan du blir Patreon :slight_smile: :heart:

1 gillning

Haha :joy: du känner mig :sweat_smile:

Kopplade ju in plejd hemma, han slutför de idag, men fortfarande funderar jag om jag valde rätt system :grimacing::joy:

1 gillning

Plejd kommer du vara nöjd med

1 gillning