Söndagslunch

Sista timmarna nu man är barnfri, då måste man ju planera lunchen... :sunglasses: #onlinepizza

Onlinepizza … vilken enkel idé till app egentligen , byn där ja bor i bor de 10000 folk , onlinepizza kommer från en 15 åring som hade tråkigt i skolan … sålde idén för 250 miljoner … :man_shrugging:t2:

1 gillning

Varje gång jag beställt från Onlinepizza så har budet tipsat om att det är billigare att beställa direkt från pizzerian. Visst, det är bekvämt med appen, men nästa gång beställer jag nog direkt från pizzerian.

Bästa dom hänt!

1 gillning

Ingen av mina 3 pizzerior kan man beställa ifrån utan att använda onlinepizza…

Här har Hungrig.se betydligt fler restauranger än Onlinepizza.

Men han kämpade rätt hårt och åkte runt i landet, bodde i sin bil, innan det blev stort.

Men är det inte lite olika resturanger? Hungrig.se är ju lite mer blandat meda Onlinepizza är väldigt mycket… pizza.

Skulle säga att hungrig har mer av allt. Betydligt fler pizzerior där än på Onlinepizza. Tror Onlinepizza började med bara pizzor men nu, enligt deras reklam, kör dom allt.

Stämmer , men dom har börjat få andra hak som ligger med i i listan för utkörning där oxå , bra eller anus ?.. tjaa de får vi se … :man_shrugging:t2:

Blandar in några kroppsöppningar under hakan i denna diskussion!