Sommaren är snart här, vilken grill ska man ha?

Har inte du en sådan här :point_up:t3: @Sevis

Jag har hört lite delat om landman men generellt bra saker.
Det hela ligger väl i hur ofta man grillar. Gör man 3-4ggr i veckan ska du nog gå på annat märke.
Men 1-2 ggr i veckan under semestern och sedan lite då och då så funkar det nog finfint.

Det finns ju en anledning till att de ligger så lågt i pris.

1 gillning

om jag skulle gå på gasgrill så skulle jag ta denna:

Men som alla här vet…Jag kör kol

Ja har 3:1 o funkar super , så ja säger köör !

1 gillning

Jag har en Weber kolgrill. :+1:t3:
Kommer inte grilla så ofta så denna ligger i mitt prissegment.

Jag har exakt den! Jag älskar den. Haft den sedan augusti förra året och har grillat ett par gånger i veckan. Funkar hur bra som helst.

2 gillningar

Tack. Blir nog ett köp!

1 gillning

Är det någon som har någon erfarenhet av denna grilltermometer från Landmann som man kan koppla till deras app.

Skit i den och köp denna, otroligt bra!

1 gillning

Dubbelt så dyr bara…:wink:

Men 12 ggr så magisk! Nej men den är faktiskt riktigt bra, vet att flera här inne slog till och känner samma sak. Det fina är att du kan ha den vid grillen eller på vintern i ugnen och maten blir fasiken alltid helt perfekt.

Är det inte bara amatörerna som kör med termometer? :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Nej de köper färdiglagat!

1 gillning

peter-dalle_136836205

:rofl::rofl::rofl:

Den är faktisk 12 ggr så bra. Lite tjock bara, men magisk. @Marcus_Attefors

1 gillning

Meater+ :heart_eyes:

1 gillning

Jag personligen använder en likande från weber och är jättenöjd. Den har så man kan koppla app men när jag grillar har jag ingen lust att stå och fippla med telefon allt för mycket. Det är så jäkla smidigt att få en snabb överblick på temperaturen direkt på termometern.

meter+ är skit tuff men hamnade i lådan pga storleken och att man måste använda telefonen för att se temp. sedan är den lite rapplig om man vill använda den som stick termometer.

ibland är back to basic det bästa.

1 gillning

Storleken?

den är tjockare än vanliga termometer stickor.

De har du fasiken rätt i. :+1:t2: