SodaStream lanserar tre nya kolsyremaskiner

Ja här listas 21 smaker.

https://www.elgiganten.se/brand/sodastream/sodastream-smaker

Lika bra att klistra in bilderna för jag vet att du kommer hitta på någon ny anledning att svaret inte duger.







Apropå smaker. Denna har utgått. Någon som hittat en värdig ersättare?

image

Inte testat men vissa använder Fun Light och dom har en god Lemonade

Nämnas kan att kolsyra flaskan som man klickar i, är endast Sodastream original. Du kan alltså inte köpa billiga gasflaskor var som helst. Ungefär som Nespresso som nu har andra kapslar i de nya maskinerna eftersom patentet gått ut och du kan köpa billiga ”pirat” på Ica….

1 gillning

De som var utanför redan nämnda standardsmakerna var inte mycket att hänga i granen…synd.

Har testat Fun Light, funkade inte alls i min bok.

Du frågade efter tips på smaker utöver dom tre smakerna du själv nämnde. Du fick flera bra tips men tydligen duger ingenting :man_shrugging:

Det blir nog en dealbreaker för många, sätter ju inte fast den så ofta att ett snabbfäste är motiverat. I vissa lägen är det helt ok att skruva, som ett djur. :joy:

1 gillning

Nej Jocke, NEEEEEEEEEEJ.

1 gillning

Googlade du läskkoncentrat? Finns ju hur mycket som helst så något måste väl passa…

Jodå, att det var förslag var bra men produkterna i sig var sedan inget vidare. Så kan det ju vara :grinning:

Jag gjorde det bara som hastigast, bör nog titta mer där. De jag såg innan var mest udda siter där de verkade ha samma produkter, där dessa var sockerfria :disappointed:

Kanske en affärsidé! Imponerat/tillverka bra sodastream-grejer!

Chil nu @anon29666066 !

Med smaker som ”ny elektronik” eller ”nyöppnad Apple-produkt” :yum:

Är hur ”chill” som helst. Lär mig aldrig att sluta svara sådana som egentligen inte vill ha ett svar eller aldrig blir nöjd med ett :man_facepalming:

Men ge dig kompis, jag vill absolut ha tips och det fick jag ju från flera här :grinning:

Menar du att jag då per default skulle tycka att produkterna faller mig i smaken? Nej, där håller jag inte med.

Tips är ju just vad det är, tips. Uppskattas att få men inte givet att produkterna som det tipsas om är vad jag söker.

Du är så aggressiv i din ton, ta det lugnt :grinning: Och tack för tipsen!

Jag antar att du inte insåg att det var kolsyreflaskan jag menade, inte glas/plastflaskan. Den skruvar ju bara djur. :joy::joy:

1 gillning

Det är därför jag är en anka…:laughing:

Du skruvar väl tills grupptrycket blir för stort eller djuren för få i vanlig ordning eller tills hustrun bestämmer att nu är det slutskruvat. :joy::joy::joy:

1 gillning