Sociala medier-appen VERO

Vad tror ni om den nya social media VERO ? De säger de inte kommer ha reklam eller algoritmer osv.

Flera jag följer på Instagram som rekommenderar den

Kul att den kallas ny då den floppade redan 2018 har jag för mig. :slight_smile:

1 gillning

Unease developed into a backlash when people found that they couldn’t easily delete their accounts; further delving revealed that the app was built by a team of Russian programmers, and was the brainchild of Ayman Hariri, son of a former Prime Minister of Lebanon Rafic Hariri and a Lebanese billionaire whose previous company had shut down in September 2017 due to mismanagement (and, according to a report by Bloomberg, $3.5bn of debt.)

Det var som sagt en del skriverier om den fram till 2018:

Borde vara död och begraven nu.

Är väl några influencers som fått 10kr för att promota på instagram.

2 gillningar

Haft den sedan tidigt 2018 men den har känts död redan från start, även om en del fotografer nu har börjat använda den istf Instagram.

1 gillning

Jag har halvhjärtat använt Instagram, och har aldrig gillat det. Särskilt nu när Instagram vill bli TikTok. Jag tänker ge Vero ett försök.

Kommer bli stort igen nu när alla stora dom stora gör reklam för det.

Jag älskar den appen!

What?!

Nu vill jag ju inget annat än testa den :cold_face::joy:

Tycker att https://glass.photo/ är snyggare då.

Den appen har jag aldrig hört talas om. Kollar in den så fort dem stora youtubersna nämner den :rofl:

Kostar ju :cold_face:

Det gör VERO också. Bara gratis tills de uppnått ett visst antal medlemmar.

Och de som skaffat konto nu när det är gratis förblir gratis, eller hur? Stod det iaf när man gjorde kontot

Det hoppas jag!

Ja men inte till dem som skapat innan

1 gillning

Signade mig ifall det tar fart, sök på Attefors så hittar ni mig!

Fan vi blev ju vänner direkt. :joy::joy::joy:

Så vackert!

2 gillningar