Fick tipset av @DennisKlarin på hans Instagram. Och satan vilket utbud och bra priser de har på snus. Fri frakt ocksp, snusbolaget.se!
Köpt snus där några gånger. Blir lätt att man testar runt bland märken. Smakar oftast skit dock Vi har en liknande butik där jag bor.
Haha ja jag testade lite nytt nu och köpte det MSN alltid snusar
För mig är det Ettan lös eller Kaliber. Jag har svårt att snusa andra grejer. Började dock med General för många år sedan.
Har handlat där i flera år. Grymt bra priser och fantastiskt att alltid ha snus hemma. Och som ni säger, man kan testa några andra sorter och ständigt bli besviken…
Riktigt bra sida! Sambon kör där ibland…
Köpte alltid därifrån för några år sen, numera från Nettotobak för det mesta, oftast lägre priser.
Kolla runt lite på mina favoriter hos snusbolaget.se och nästan exakt samma pris som hos den lokala butiken här. Bra att veta om den lokala har slut på det man vill ha.
Nettotobak hade bättre priser, oftast en tia lägre per rulle så sparar ca 30:- per månad och ingen fraktavgift, perfekt.
En tjuga dyrare för en stock rapé än lokala handlaren, men “gör själv” sortimentet såg trevlig ut.