Snillen spekulerar

Master of topics :wink:

1 gillning

Jag vet inte varför jag velar överhuvudtaget?? Handlar oftast ej om ekonomi… tror det handlar mer om jakten på saker. Ser jag ngt jag vill ha så ska jag ha det snabbt. Jakten är kul, sen när jag väl har det…. Var det kanske ej så kul. Gillar testa nya saker, ny teknik

Aldrig haft en mini, kanske älskar den, kanske hatar den :man_shrugging:

Bildskärmen var viktig då jag sitter ca 10h/dag framför den. Ville ha ngt med bra upplösning, färg, storlek mm. Gäller att testa sig fram :wink:

Lite tröstköpa som det kallas. :joy::joy: Kul tills man har det, sen var det inte så kul.

Jag är nog mera impulsiv, tar snabba beslut men förankrade i något så oftast inget jag ångrar. Sen räcker det jag nämner en produkt hemma så får jag blicken: Jaha när kommer den då? :joy::joy:

Något jag hört på senare tid är att TV är inte bra för mig, eller rättare sagt för min plånbok. :joy::joy:

3 gillningar

Nu måste ha en stående punkt i podden som heter veckans köpråd, ta den dock i slutet.

Köp & Råd i samma ord.

Där har du namnet på podden. :joy::joy:

1 gillning

Ja annars kan det lätt ändras under tidens gång :wink:

Och lär ältas tills podden är slut :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jag använder mig av en slumpgenerator när jag vill köpa något som jag egentligen inte behöver. Ett tips från mig! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hur många ggr får man köra den om man ej är nöjd med första svaret? :joy:

Det svaret man får gäller! Men man kan ju ställa ny fråga med en liten modifikation!

Vela är mitt mellannamn…

Har velat om jag ska prova en Mini och haft fingret på avtryckarknappen ett par gånger… I morse så velade jag fram till att fylla i kreditkortet (inte första gången som jag kom dit) och sedan så…

Tryckte för att hoppa till nästa inmatningfält och… beställningen var skickad

Så med lite tur så har jag ny telefon och iPad mini på fredag

Förstår inte varför jag velade på mycket - beställer Ipaden från Elgiganten med sina generösa returregler. Vilket jag vill ha för mini så att jag kan testa om den blir så bra som anteckningsblock som jag hoppas på

3 gillningar