Sneakers

Om du vill beställa från svenska butiker.

https://www.sneakersnstuff.com/

https://shelta.se/

2 gillningar

Endast Sneakers n Stuff av dessa får mig veterligen köpa in från Adidas A-hylla, inte ens de får möjlighet till allt. Övriga verkar inte ha något alls. Gissar då att samma sak gäller övriga märken.

Vet ej om dom får eller ej när det gäller Adidas.
Men det är väl så att även om man får köpa från “A- hylla” innebär det ju att man inte får in allt alltid.
Det finns ju ofta en begränsad upplaga vid släpp så ibland blir man vara utan även om man kan köpa.
På tal om Caliroots har ju dom varit på fallrepet.
Vet ej om dom fått in nytt kapital ännu.

Size. Var är dom baserade och var skickar dom ifrån? Fanns en del schyssta grejer.

UK är basen, sedan finns de numera i några länder till.

1 gillning

Perfekt! Tack @zinned och @Hakan_Ander.

1 gillning

De ”seriösa” får alltid in, förutom när t ex Size lyckas förhandla till sig exklusivitet för en modell vid ett släpp. Dock inte supervanligt.

1 gillning

Kollar lite Sneakers på Shelta.

4 gillningar

Shelta på 2 lång?

1 gillning

Yes. :athletic_shoe::athletic_shoe:

1 gillning

Alltid funderat på vad det är för butik. Hade fått för mig de bara sålde magväskor, solhattar och sådana där klumpiga och ohyggligt fula sneakers :speak_no_evil:

Vill du ha det senaste som Majorna/Linné kidsen har är det dit du skall gå. :joy::joy:

Städat upp i tråden. Här diskuterar vi sneakers av alla modeller – ovanliga, vanliga, dyra, billiga, snygga och fula.

3 gillningar

Tänka sig att det fanns en Sneakers-tråd här. Mysigt.

Haha, den där diskussionen om Sneakers och Trainers är nog det dummaste jag läst iofs! Bara Engelsmännen som säger Trainers. Övriga världen är vettiga och säga Sneakers, trainers/träningsskor är sådana man promenerar, springer eller tränar i. Många Sneakers är ju dock nyproduktion av tidigare klassiska träningsskor burna av tuffa basketspelare osv. Men det va ju inte det.

Har ni sett de här jävlarna? Favoriten i min samling. Kör mest Nike men trivs rätt bra i New Balance och någon enstaka Vans med.

Nike Air Force 1 Cork :nerd_face::heart:

bild

8 gillningar

Nike är mina favoriter också. Och när det kommer till modell är min favvo Air Max 90.
Såg precis att dessa släpps 9 augusti och blev grymt sugen. Var faktiskt ganska länge sen jag köpte ett par Air Max 90. bild bild

4 gillningar

Oh, riktigt läckra! Ja, max 90 och 1, Dunk och Air Force är kärlek allihopa.

3 gillningar

Min favorit är Stefan Janoski’s pro model.
Den kan man dessutom designa som man vill nu :heart_eyes:

1 gillning

Haha, det var nog det dummaste jag läst :slight_smile: Men tack för att du utbildar oss ”mindre vetande” :slight_smile:

Nike Air Max 90 OFF-WHITE :heart_eyes:

Nike Air Max 90 OFF-WHITE Black :heart_eyes:

2 gillningar

Dom svarta är riktig kärlek❤️ Så jäkla snygga!

1 gillning