Snart är det dags för Teknikveckans julkalender!

Från sajten:
image

Teknikveckans tradition fortsätter och vi kommer varje dag fram till jul visa upp fina prylar som ni kan vinna.

Det är som det gamla ordspråket – ingen jul utan Teknikveckan och i år fortsätter vi med vår julkalender och snart är det dags. Den första december öppnar vi första luckan i vår julkalender och sedan en ny varje dag fram till julafton.

Det vi visar upp i videon kan du vinna och reglerna är enkla. Allt du behöver göra är att prenumerera på vår YouTube-kanal och fylla i dokumentet som kommer finnas i beskrivningen till varje ny video. Några dagar efter julafton kommer vi ha en livesändning där vi korar 24 lyckliga vinnare. Så för att inte missa julkalendern så är det bästa att redan nu prenumera på vår kanal så du inte missar första luckan.

8 gillningar

Även om jag inte vet när dragningen är så ser julplanerna ut att vara sådana att mycket ska till för att jag ska missa dragningen i år..:heart_eyes:

1 gillning

Va?! Ska du titta på dragningen? Det kommer garanterat att bli teknikstrul för dig som drabbar oss andra. :wink:

1 gillning

Jag kan kolla i smyg. Via fönstret i din lägenhet.

fail oh no GIF

1 gillning

Så det är därför det sitter en lapp vid porten om att de ska inspektera fastigheten med drönare.