Smarta lampor till rimliga priser

Jag ville bara dela med mig av en upptäckt jag gjorde nyligen när jag sökte efter bra smarta lampor till rimliga priser. Jag hittade Nordicsmartlight, som erbjuder smarta LED-belysningsprodukter av hög kvalitet.

Brett utbud av smarta lampor, LED-remsor till konkurrenskraftiga priser. En sak som jag verkligen gillade var deras olika 3-pack erbjudanden, som gör det enkelt att få flera lampor till ett bra pris.

Ha en bra dag!

Haha, snyggt reklaminlägg :joy:

1 gillning

Hej Niklas!

Dom flesta inlägg kan uppfattas som någon form av reklam eller marknadsföring. Vi delar med oss av med bra erfarenheter och tips till andra, det är reklam.

Joråsåatteserru :+1:t3:

1 gillning

Det är skillnad på ett tips och när man jobbar på företaget.

2 gillningar

Är några WiFi prylar som har allt annat än gott omdöme för dom priserna, verkar inte gå att integrera i HomeAssistant direkt. Är väll några rebrandade kinagrejer så till dom priser så saknas mycket för att det ska vara värt de!

Så lägg era pengar på kända märken med stabila gejer istället är min rekommendation

PS, älskar hur dom inte ens har konturläst sina produktsidor efter dom kört det i google translate "Don't oroa dig för väderförhållanden"

Eller besök Amazon. :joy::joy:

2 gillningar

Lite kul att skriva att man just upptäckt sidan när man driver den. Det hade landat mycket bättre att skriva jag driver denna sida och vill ge Bubblan medlemmar en viss % i rabatt vid köp.

5 gillningar

Du får starta en tråd med: ”Jag har hittat en snubbe utanför Norrköping som utför kamremsbyten till ett bra pris. Ta med en påse bullar så blir både du och han nöjda med affären.”

2 gillningar

Skulle tro att det är ungefär den här mängden vaniljsås som behövs för affär :smile:

Det där räcker knappt till en Volvo 240. :joy:

Man säljer man tveksamma grejer så måste ju @AndyHoy ändå vara lite kreativ. Kanske dock behövs lite mer kreativitet än registrerar sig på ett forum och skriva ett ”tips” som en tråd.

Men ja, ett erbjudande om rabatt hade varit mer kreativt och nog fallit ut lite bättre

Men är man desperat så är man :man_shrugging:t3:

Absolut jag testar gärna era produkter. Var att skicka dm. :wink:

Tror nog inte vi ser @AndyHoy här något mer :smile:

2 gillningar

Det här Nordicsmartlight verkar bara vara en ny hemsida (front) för Vendora Nordic AB. Var det inte där @Esse jobbade tidigare? Vi brukade få bra rabatt som Patrion när vi handlade på https://www.lifestylestore.se/ innan han slutade. Jag har varit nöjd med de saker jag köpt därifrån, både med hantering och själva produkterna.
Om det nu är så att @AndyHoy har någon koppling till Vendora på något sätt så bör han redogöra för det.

Bloggen är som bäst skriven av Chat gpt, sicket hopkok...

Jag vill tacka för feedbacken och ta tillfället i akt att förtydliga några saker som har tagits upp i tråden. Först och främst, ärlighet varar längst och jag inser nu att jag borde ha varit öppen med att jag är associerad med Nordicsmartlight från början. Syftet med min inledande post var delvis att att förbättra visibiliteten för vår webbplats genom en SEO backlink och att marknadsföra denna.

När det gäller produktkvalitet och ursprung, låt mig förklara. Även om våra produkter är tillverkade i Kina, är det viktigt att notera att nästan hela branschen, inklusive välrenommerade varumärken som Philips Hue, producerar även dom större delen av sina varor där. Tillverkning i Kina erbjuder både skala och effektivitet som kan resultera i högkvalitativa produkter.

Vad gäller vårt pris, vi strävar efter att erbjuda produkter som inte endast är tillgängliga till ett lägre pris än de stora märkena, utan också som håller en standard som vi står bakom. Det är sant att det finns en uppfattning om att pris ofta reflekterar kvalitet, men vår affärsmodell är utformad för att erbjuda exceptionellt värde till våra kunder genom att minska mellanhänder och onödiga omkostnader.

Jag vill avsluta med att be om uppriktig ursäkt för att jag inte var transparent från start. Det var inte min avsikt att vilseleda eller skapa någon form av misstro. Jag värderar ärlighet mycket högt och mitt agerande här återspeglade inte det. Jag tar till mig av den feedback som getts och ser det som en värdefull läxa.

1 gillning

Du vinner mer på att vara ärlig och i inte tro att dina potentiella kunder är lättlurade idioter. Att något tafatt försök till förbättra din SEO inte skulle genomskådas ganska fort. Avspeglar det vad du säljer?

Du är välkommen in i värmen här i forumet, men ärlighet och ryggrad kommer du längst med. Vill du marknadsföra ditt varumärke och påvisa att det är vad du påstår så är @Micke_Rehn med flera erfarna testare av hemautomationsprodukter. Ett oberoende test och samarbete där du ger rabatter till forumets medlemmar är helt klart en bättre väg till kunder....och stärker din SEO.

Så bara göra om och gör rätt @AndyHoy . Välkommen in i värmen, här är vi en familj!

7 gillningar

Väldigt genetiskt svar. Skicka över lite produkter så vi kan prova eller ge oss en riktigt bra rabatt.

Jag har hel del lampor och provar flera olika system. Att ni ska vara i paritet med Hue har jag svårt att se till ert pris, men bevisa det gärna.

Bara att ta fram checkhäftet @AndyHoy så är allt förlåtet – be Dennis göra några banners också så blir det till och med en vinst!

3 gillningar