Smarta klockor blir allt mer populärt

Hmm jag tror att vi har kört fast här :slight_smile:

Tror du är lost case :smiley:

edit: Peder skriver en novell (Stått replying i 5 minuter nu) ska bli kul se vad han har att säga

2 gillningar

Jag har en Suunto Ambit3 Run för träning och friluftsliv samt en risig Casio Edifice för övrig aktivitet. Va fan ska man investera i? Apple Watch?

Suunton visar notifieringar bristfälligt, Apple watchen ser okej ut men en aningens för lite “klocka” i utseendet.

Lägg pengarna på ett snyggt dressur istället!

1 gillning

Om du är i Apple träsket så är det den som ger mest funktioner

1 gillning

Sneakers e kung! Till kostym sitter de som en :ok_hand:

1 gillning

Kan inte du som stilikon vägleda oss förlorade själar. Bilder på din outfit och dina skor

1 gillning

Apple watch series 2 (dock förpassad till träningsklocka)
En kronaby nord som vardagsklocka https://kronaby.com/gb/nord/44-nord-38mm.html

Köpte en AWs1 samma dag den släpptes i Sverige, vilket år det nu var? Hade den ofta och mycket och en garmin (forerunner 25) när jag tränade. Sedan köpte jag en nya bättre garmin till träning och jag gillade den såpass mycket att det blev även vardagsklockan. Så s1:an hamnade i lådan och skulle inte köpa en Apple Watch igen, sa jag till mig själv.

Sen släppte Tre AWs3 med eSim för ett år sedan och då var man på det igen. Apple Watch som vardagsur och min nu snart gamla Garmin till löppassen.

Märkte dock, för ca tre, fyra månader sedan att min Garmin inte mådde bra av att liga i lådan mellan passen. Tappade kontakten med min iPhone, tappade inställningarna osv, men när jag valde att alltid ha dem synkade, så gillar dom varandra. Så nu är AWs3 i lådan

Jag tror det är dessa skor maccan kallar Vanheden men osäker

1 gillning

Ni tänker alldeles för smalt, i dag har jag redan haft tre par skor på mig på jobbet

1 gillning

Men det viktigaste är ett par snygga strumpor istället!

2 gillningar

Strumpor är grejen :+1:t3:

1 gillning

Jag har en Apple Watch. Trodde aldrig jag skulle behöva den, men när man väl blivit van med den är den grymt bra!!
Blir snart en gen 4 tror jag… :slight_smile:

2 gillningar

Klockorna blir smartare men tyvärr inte folket. :slight_smile:

1 gillning

Jösses. Man tror ju inte att det är så illa. :grinning: