”Sluta tjata om Premium, Youtube”

”För de som har fastnat i Googles spam-träsk kan det vara värt att betala prenumerationen bara för att slippa ”nag screens” som om YouTube vore shareware från 1996. Får du upp reklam för YouTube Premium i Androidappen och i så fall hur ofta?”

Varför inleder du citatet med omvänt citattecken? Det är korrekt på engelska men på svenska har vi vanliga citattecknet både före och efter ett citat.

Han kör SwiftKey :smiley:

Kör Shift 2 - vad skall jag göra för att göra rätt!? :scream:

1 gillning

På Mac: shift + option + m

Herre…gud…

På PC: alt + 0148 (på det numeriska tangentbordet) :rofl:

Kommer bli svårare att utrota än särskrivningar det där.

2 gillningar

Jag tror citattecken och kapitel är Henriks stora kamper här i livet!

När orken kommer tillbaka så ska jag ta upp kampen för bättre ljud på streamingtjänster också. Tills vidare håller jag mig till de små striderna.

1 gillning

Ja gärna - hade lätt betalat för mer högupplöst Spotify!

Tycker de e rätt skönt med någon i bubblan som rättar när man gjort fel… :rofl:

1 gillning

Han tar dom stora kamperna här i livet!:joy:

1 gillning

@xms67 Du har ju frågat minst två gånger hur intäkterna ser ut från reklam kontra premium-medlemmar. Hittar inte de trådarna nu men vi kan ju använda denna. Jag hittade svaret till dig - i alla fall när det kommer till min kanal.

Reklamtittare genererar 0,34 öre per visning.
Premiumtittare genererar 0,16 öre per visning.

Där fick man sig en verklighetsknäpp.

1 gillning

Intressant. Det där stämmer överens med hur jag har tänkt och funderat.

Åtusan, för det stämmer inte alls med vad jag trodde :grin:

Jag vet så lite om sådant där att jag kan för en gångs skull ha haft tur när jag tänkte…:sunglasses::sweat_smile:

Men det måste ju vräka in pengar via reklam, svårt att matcha det via abonnemangsintäkter. Hur stor andel av reklam vs. Premium får du/ni? Där måste det ju vara skyhögt upp på premium?

Men YouTube har väl ganska få Premium-användare förhållande till reklam-användare. :man_shrugging:

Mycket Indier som har Premium. :joy::joy::joy:

1 gillning

Även argentinare!:hugs:

4 gillningar