SkyShowtime i Sverige

Det mesta är HD. Deras originalserier finns i 4K. Har inte kollat upp bitrate.

Paramount Plus var ju ett riktigt bottennapp. Väldigt lite utbud tycker jag. Blir att säga upp

Se ”Two Weeks to Live” innan du säger upp tjänsten.

Jag lovar och återkommer, tack

Sedan är det lite bakvänt att vi ser den serien på Paramount+ här. Serien är en HBO Max Original.

1 gillning

Och HBO Max förväntas väl dyka upp här senare i år.

1 gillning

Jo, men det kan fortfarande vara så att serien finns kvar på Paramount+ då. Det här med rättigheter för olika marknader kan ta ett tag innan det blir ordning på.

1 gillning

Jag har sett två avsnitt. Första var bra och det andra var inget vidare. Tar sig serien i senare avsnitt?

Det jag ser fram emot är när de nya Star trek-serierna kommer. :slight_smile:

Ja, allt som allt var den 3 av 5 på min skala, där allt under 3 inte är sevärt.

1 gillning

Det namnet varade inte länge.

2 gillningar
1 gillning

En fråga angående Paramount+
Upplever ni att bilden ibland blir oskarp och typ behöver buffra. Den fryser aldrig men blir oskarp.
Kör genom TV appen och har även deras egna app installerad.
Har aldrig upplevt detta på någon annan tjänst med TV.
Det är inte bara en serie utan alla jag tittat på senaste tiden. Grymt irriterande!

Slå av reggae filtret så blir allting skarpt. :joy::joy:

Ska hålla utkik. Tror att jag bara sett serier på Paramount+ på iPad än så länge.

1 gillning

Jag tror det börjar bli för många tjänster. I mitt Tele2 TV abonnemang inkluderas nu Viaplay sen en tid tillbaka. Telia bundlar med HBO Max.

Har också Apple TV Plus för några serier jag ville se. Om jag fortsätter med den vet jag inte, dock rätt billig.

Paramount+ kom försent tror jag för att lyckas i någon större utsträckning.

Ahh, Star Trek vet du!

Ja fast Star Trek ingår i Tele2 Play som också ingår i abonnemanget förutom Viaplay:

1 gillning

Ja Tele2 (Fd ComHem) verkar ha haft avtal med Paramount ett bra tag. Kommer ihåg att det var mycket från dem i tjänsten när jag testade.

1 gillning

Även Telenor har med Paramount+ i sitt tv-paket. Nackdelen är att Telenor-appen inte stödjer surround.
Hur är det hos Tele2?

Tele2 (tidigare Com Hem) stödjer inte heller surround.

1 gillning